با توجه به پاندمی ویروس کرونا مهلت ثبت‌نام در بخش‌های رقابتی ملی چهاردهمین جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت» یک هفته تمدید شد.

مهلت شرکت در بخش‌های رقابتی ملی جشنواره «سینماحقیقت» تمدید شد

به گزارش قدس آنلاین، با توجه به پاندمی ویروس کرونا، دشواری تولید فیلم مستند در کشور و درخواست جمعی از مستندسازان، مهلت ثبت‌نام در بخش‌های رقابتی ملی چهاردهمین جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت» یک هفته تمدید شد.

تهیه‌کنندگان و فیلمسازان متقاضی حضور در بخش‌های رقابتی ملی جشنواره حداکثر تا روز ۱۲ مهرماه ۹۹ فرصت دارند فرم شرکت در چهاردهمین دوره‌ «سینماحقیقت» را روی پایگاه اطلاع‌رسانی جشنواره به نشانی www.irandocfest.ir و یا وب‌سایت مرکز گسترش www.defc.ir به صورت آنلاین تکمیل کرده و تا ۱۵ مهر، نسخه نهایی فیلم خود را از طریق ارائه‌ لینک یا به شکل فیزیکی به دبیرخانه «سینماحقیقت» ارائه کنند.

«مسابقه ملی»، «جایزه شهید آوینی»، «بخش ویژه کرونا» و «فیلم‌های مستند کارآفرینی»، بخش‌های رقابتی ملی این دوره‌ جشنواره «سینماحقیقت» هستند.

مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی سازمان امور سینمایی کشور، چهاردهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» را به دبیری محمد حمیدی مقدم، در آذرمـاه ۱۳۹۹ و با توجه به شیوع جهانی بیماری کووید ۱۹ به صورت مجازی و نمایش برخط (آنلاین) برگزار خواهد کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.