فرماندار نیشابور با بیان اینکه متاسفانه امروز ۷۶ نفر مبتلا به کرونا بستری در نیشابور بستری شدند، از تعطیلی احتمالی مدارس با تصمیم استانداری خراسان رضوی خبر داد.

تعطیلی احتمالی مدارس در نیشابور/امروز ۷۶ بیمار کرونایی بستری شدند

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا قامتی ظهر امروز در جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان نیشابور اظهار کرد: تا به امروز متأسفانه ۵۰۲ نفر با علائم مختلف در نیشابور جان خود را بر اثر کرونا از دست داده‌اند.

فرماندار نیشابور با اشاره به دلیل افزایش آمار کرونا در شهرستان افزود: هر اقدامی که موجب تجمع شود، آمار کرونا در شهرستان را افزایش می‌دهد.

رئیس شورای تأمین شهرستان نیشابور بیان کرد: در برخی مدارس ما در روستاها، دانش آموزان تجمیع شده و گاهی در این مناطق کلاس‌ها با بیش از ۲۰ نفر تشکیل می‌شود که اشکال دارد.

وی بیان کرد: برخی دانش آموزان شهرستان متأسفانه برای تأمین ماسک بضاعت مالی دارند و باید برای رفع این مشکل همفکری شود، همچنین احتمال دارد مدارس با این شرایط با تصمیم استانداری تعطیل شوند.

قامتی گفت: متأسفانه امروز ۷۶ نفر مبتلا به کرونا بستری در نیشابور داریم که نشان از اوج گیری کرونا در شهرستان است.

علیرضا کلیدری نیز در این جلسه با بیان اینکه یک دانش آموز مشکوک به کرونا در نیشابور داشته‌ایم که البته این دانش آموز از ابتدای سال تحصیلی جدید تاکنون به مدرسه مراجعه نکرده است، اظهار کرد: ما تابع آنچه که ابلاغ می‌شود، هستیم.

مدیر آموزش و پرورش نیشابور افزود: از ابتدای بازگشایی مدارس تا به امروز به ثبات نسبی برای حضور دانش آموزان در کلاس‌ها رسیده‌ایم.

وی با اشاره به سرانه دانش آموزی بیان کرد: ۴۵۰ میلیون تومان سرانه دانش آموزی تا پایان هفته به آموزش و پرورش نیشابور پرداخت خواهد شد که بین مدارس توزیع می‌شود.

منبع: مهر

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.