گیلان - کارشناس هواشناسی گیلان، از کاهش نسبی چهار تا هشت درجه سلسیوس دمای استان به صورت میانگین خبر داد و خاطرنشان کرد: احتمال آبگرفتگی منطقه ای، بالا آمدن آب رودخانه ها و سیلابی شدن مسیل ها نیز وجود دارد.

احتمال بالا آمدن آب رودخانه ها با آغاز بارش ها در گیلان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی هواشناسی گیلان ،شبنم هادی نژاد ، با بیان اینکه نقشه های هواشناسی نشان دهنده استقرار جوی کم و بیش پایدار طی امروز در منطقه است، اظهار کرد: امروز غالبا آسمانی آفتابی، گاهی همراه با افزایش ابر مورد انتظار است.

وی کمینه و بیشینه دمای هوای رشت را به ترتیب ۲۱ و ۲۸ درجه سلسیوس دانست و افزود: از اواخر وقت امروز شاهد نفوذ تدریجی سامانه ناپایدار به منطقه و افزایش ابر خواهیم بود.

سرپرست اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی گیلان، بارندگی، وزش باد و رعد و برق را از دیگر پدیده های جوی پیش بینی شده طی امروز و فردا دانست و تصریح کرد: طی مدت مذکور آسمان کمی ابری تا نیمه ابری می شود و در برخی از ساعات بارندگی داریم.

هادی نژاد، همچنین از کاهش نسبی چهار تا هشت درجه سلسیوس دمای استان به صورت میانگین خبر داد و خاطرنشان کرد: احتمال آبگرفتگی منطقه ای، بالا آمدن آب رودخانه ها و سیلابی شدن مسیل ها نیز وجود دارد.

وی از مواج شدن دریا طی امروز و فردا خبر داد و با بیان اینکه ارتفاع موج دریا طی امروز به ۱۲۰ سانتیمتر و طی فردا به ۱۶۰ سانتیمتر می رسد، گفت: این شرایط ناپایدار به تناوب تا سه شنبه هفته جاری در منطقه تداوم دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.