مدیر فرهنگی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: مسابقه فرهنگی «رفیق خوشبخت ما» به‌منظور بزرگداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس از سوی معاونت تبلیغات اسلامی این آستان برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقه «رفیق خوشبخت ما» در حرم مطهر رضوی

به گزارش قدس آنلاین، جواد هاشمی، مدیر فرهنگی معاونت تبلیغات آستان قدس رضوی اظهار کرد: با توجه به اینکه انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان با روش‌های متنوع و جذاب امری ضروری است، اداره تولیدات فرهنگی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی به‌منظور آگاهی‌بخشی زائران و مجاوران حضرت رضا(ع) از رشادت‌های سردار مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی مسابقه‌ای با عنوان «رفیق خوشبخت ما» ویژه ایام هفته دفاع مقدس تدارک دیده است.
وی با اشاره به این‌که این مسابقه در  قالب چهار محور طراحی‌شده است و علاقه‌مندان می‌توانند با انتخاب یک یا چند محور در این مسابقه شرکت کنند، ابراز کرد: پاسخ به سؤالات انتهایی کتاب «رفیق خوشبخت ما»، ارسال کلیپ ۱۰۰ ثانیه‌ای (در حال معرفی یکی از شهدای شهر شرکت‌کننده)،  ارسال یک داستان کوتاه ۳۰۰ کلمه‌ای با عنوان «اگر من رزمنده بودم» و ارسال نقاشی با موضوعات «رهبری و فرزندان شهدا یا کودک رزمنده» (ویژه کودکان و نوجوانان) روش‌های شرکت در این مسابقه است.
هاشمی بابیان اینکه مهلت شرکت در این مسابقه تا هشتم مهر سال جاری است، گفت: علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند از چند طریق در این مسابقه شرکت کنند؛ مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی HARAM.Razavi.i، مراجعه به نشانی @Razavi_aqr_ir در تمامی شبکه‌های پیام‌رسان ایتا، سروش، گپ، بله و...، دریافت کتاب در برنامه‌های فرهنگی مذهبی حرم مطهر، دریافت کتاب از طریق نرم‌افزار کتاب‌خوانی «طاقچه» که از طریق شبکه بازار باید دانلود شود و دریافت کتاب از طریق QR کدهای منصوب در تابلوهای تبلیغاتی حرم مطهر رضوی در این مسابقه شرکت کنند.
وی در خصوص جوایز این مسابقه گفت: برای برندگان منتخب این مسابقه، جوایزی همچون هشت کمک‌هزینه سفر به مشهد مقدس، لوح سپاس و جایزه ویژه برای ۵ اثر برگزیده در هر بخش و ۸۸ جایزه فرهنگی متبرک حرم مطهر امام رضا(ع) در نظر گرفته‌شده است.
هاشمی گفت: قرعه‌کشی هدایای فرهنگی به‌صورت روزانه انجام و اسامی برندگان و نحوه دریافت جوایز ویژه  بعد از پایان  هفته دفاع مقدس از طریق سامانۀ پیامکی ۳۱۱۱۰۱۲۲۲۲ اطلاع‌رسانی خواهد شد.
مدیر فرهنگی آستان قدس رضوی افزود: علاقه‌مندان به برنامه‌های فرهنگی و مذهبی ویژه هفته دفاع مقدس که از سوی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی در بارگاه مطهر امام رضا(ع) تدارک دیده‌شده است، می‌توانند از طریق شبکه‌های اجتماعی و پایگاه اطلاع‌رسانی HARAM.Razavi.ir از این برنامه‌ها بهره‌مند شوند.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.