جعفر راستی گفت: در حالی که استاندار با همه موضوعات استان سر و کار دارد اما وزیر یک وزارتخانه در یک رشته خاص انجام وظیفه می کند و قطعا چنین کسی که در پست استانداری کارنامه موفقی داشته، در انجام امور وزارتخانه صنعت و معدن هم موفق خواهد بود.

 رزم حسینی می‌تواند مدیریت موثری در وزارت صمت داشته باشد

به گزارش قدس آنلاین، عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه علیرضا رزم حسینی گزینه مناسب و بهترین فرد برای وزارت صمت است، افزود: ایشان سوابق خوب و درخشانی در استانداری ها داشته است.

جعفر راستی نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به معرفی علیرضا رزم حسینی وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت به مجلس جهت تصدی این وزارتخانه گفت: با توجه به شناختی که از ایشان دارم وی را گزینه خوبی میدانم و امیدوارم در جلسه فردا از صحن مجلس رأی بالایی بیاورد.

وی با اشاره به سوابق رزم حسینی در استانداری کرمان و خراسان رضوی تاکید کرد: با توجه به اینکه ایشان استاندار استان‌های مهمی بود، قطعا می تواند وزارت صمت را به خوبی اداره کند و در عملیاتی شدن امور مربوط به آن موثر باشد.

این نماینده مجلس با بیان اینکه در استانداری‌ها فضای کار گسترده است و موضوعات مختلف مطرح می شود، تصریح کرد: در حالی که استاندار با همه موضوعات استان سر و کار دارد اما وزیر یک وزارتخانه در یک رشته خاص انجام وظیفه می کند و قطعا چنین کسی که در پست استانداری کارنامه موفقی داشته، در انجام امور وزارتخانه صنعت و معدن هم موفق خواهد بود.

منبع: سادس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.