یک نیکوکار مشهدی گفت: در مناطق حاشیه شهر مشهد دانش آموزان با استعداد خوبی وجود دارند که در صورت حمایت خیرین و نیکوکاران می توانند بدون دغدغه هایی نظیر هزینه تحصیل و زندگی پله های پیشرفت و ترقی را طی کنند و برای کشور دستاوردهای ارزنده ای را فذاهم کنند.

 حاشیه شهر مشهد دارای دانش آموزان مستعد و توانمندی است /توزیع ۵هزار بسته لوازم التحریر در حاشیه شهر

سید باقر رزمی در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: بر اساس وصیت مرحوم پدرم سید علی اکبر رزمی در دوازده سال قبل ، یک سوم از اموال وی باید سالانه  صرف هزینه تحصیل و تهیه بسته لوازم التحریر برای دانش آموزان مستعد و نیازمند حاشیه شهر مشهد شود.

وی تصریح کرد: این فعالیت طی سال های گذشته تداوم داشته است به طوری که مثلا در سال ۹۷تعداد ۳۰۰بسته و سال گذشته نیز تعداد ۴۰۰بسته شامل کیف، کفش و لوازم  التحریر در مناطق کم برخوردار شهر مشهد توزیع شد.

رزمی افزود: امسال نیز در راستای عمل به توصیه های مقام معظم رهبری و تحقق رزمایش مواسات و همدلی ، تعداد این بسته ها را به ۵۰۰۰ افزایش داده ایم  که اغلب شامل لوازم تحریر برای مقاطع تحصیلی مختلف و به ارزش تقریبی هربسته ۷۰هزار تومان می باشند   که در هفته اول مهرماه در مناطق مختلف کم برخوردار مشهد توزیع خواهد شد.

وی با بیان اینکه این برنامه در سال های آینده نیز تداوم خواهد داشت، ادامه داد: شناسایی دانش اموزان نیازمند و مستعد در مناطق کم برخوردار نیز به طور دقیق توسط گروهی از افراد معتمد صورت  گرفته  و این اقلام با حفظ و رعایت کرامت دانش اموزان در اختیار آنها قرار می گیرد.

رزمی افزود:  در مناطق حاشیه شهر مشهد دانش آموزان با استعداد خوبی وجود دارند که در صورت حمایت خیرین و نیکوکاران می توانند بدون دغدغه هایی نظیر هزینه تحصیل و زندگی پله های پیشرفت و  ترقی را طی کنند و برای کشور دستاوردهای ارزنده ای را فراهم کنند.  


انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.