۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۲
کد خبر: 721881

رئیس اتحادیه طلا و جواهر اظهار داشت: در فروش طلای دست دوم به مردم با مشکلات متعددی مواجه بودیم از جمله اینکه آن قطعه، طلا نبوده و یا اینکه نقض‌هایی داشته است و این خرید و فروش مشکلاتی را برای فروشندگان و مردم به عنوان خریداران ایجاد کرده بود.

ممنوعیت فروش طلای دست دوم به مردم

به گزارش قدس آنلاین، ابراهیم محمدولی با اشاره به ممنوعیت فروش طلای دست دوم از سوی فروشندگان طلا و جواهر و افرادی که جواز کسب دارند، گفت: فروش طلای دست دوم ممنوع است و هیچیک از غرفه‌داران و دارای مجوز کسب نباید طلای دست دوم را به مردم بفروشند.

وی ادامه داد: در فروش طلای دست دوم به مردم با مشکلات متعددی مواجه بودیم از جمله اینکه آن قطعه، طلا نبوده و یا اینکه نقض‌هایی داشته است و این خرید و فروش مشکلاتی را برای فروشندگان و مردم به عنوان خریداران ایجاد کرده بود.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر با بیان اینکه مردم هیچ محدودیتی برای فروش طلای خود ندارند، اظهار داشت: مردم با هیچ مانعی برای فروش طلای دست دوم خود مواجه نخواهند شد و هر طلایی که فاکتور داشته باشد امکان فروش آن وجود دارد و غرفه‌داران و کسانی که جواز کسب دارند و همکاران ما می‌توانند طلای مردم را براساس نرخ روز خریداری کنند.

منبع: خبرگزاری ایلنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.