مدیر خانه مطبوعات و رسانه‌های خراسان رضوی با اشاره به اینکه «دیدن این فیلم جرم است» برای اصحاب رسانه در مشهد اکران شد، گفت: به نظر می‌رسد در چهلمین سالگرد دفاع مقدس لازم است فیلم‌های بیشتری با این موضوع داشته باشیم.

«دیدن این فیلم جرم است» برای اصحاب رسانه در مشهد اکران شد

به گزارش قدس آنلاین، مجتبی محمودی اظهار کرد: این فیلم که مضمون دفاع مقدس دارد و به بحث رسالت رسانه‌ها و جوانان در گام دوم انقلاب اسلامی اشاره دارد در این ایام برای اصحاب رسانه اکران شد.

مدیر خانه مطبوعات و رسانه‌های خراسان رضوی ادامه داد: پردیس سینمای هویزه با خانه مطبوعات خراسان رضوی همکاری خوبی داشت و امروز هم میزبان بیش از ۲۰۰ نفر از اصحاب رسانه در مشهد و تعدادی از خانواده‌های معزز شهدای دفاع مقدس شهدای مدافع حرم و شهدای سلامت بودیم و از این عزیزان تقدیر شد.

وی بیان کرد: حضور کارگردان مشهدی این فیلم و تهیه کننده و مدیر رسانه‌ای این فیلم در جمع اصحاب رسانه سبب شد که خیلی از نکات راجع به این فیلم که جزو فیلم‌های پر سر و صدای اخیر بود مطرح و گفت‌وگوهای خوبی در مورد این فیلم انجام شد.

محمودی با اشاره به اینکه به نظر می‌رسد در چهلمین سالگرد دفاع مقدس لازم است فیلم‌های بیشتری با این موضوع داشته باشیم، اضافه کرد: به مناسبت هفته دفاع مقدس فیلم «دیدن این فیلم جرم است» اکران شد، این فیلم از جمله فیلم‌هایی  است که متناسب با این ایام بوده و نشان می‌دهد دفاع مقدس همچنان ادامه دارد.

مدیر خانه مطبوعات و رسانه‌های خراسان رضوی متذکر شد: در این فیلم اشاره می‌شود به قلم که بعضی شاید استنباط آنها این باشد که قلم‌ها صرفاً باید گزارش بنویسد و خنثی باشند، در صورتی که این فیلم نشان می‌دهد که قلم که خدا به آن قسم  یاد کرده، حتما جایگاه مقدس خودش را دارد و کمک می‌کند به آگاهی و روشنگری و بصیرت حول محور ولایت.

محمودی بیان کرد: امروز در مشهدالرضا در شهر امام هشتم این توفیق را داشتیم به بررسی ابعاد این فیلم و وضعیت خودمان در چهارمین سالگرد دفاع مقدس بپردازیم.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.