خوزستان- استاندار خوزستان در افتتاحیه نمایشگاه دفاع مقدس خوزستان بر الگو قرار دادن دوران جنگ تحمیلی از سوی نسل جوان برای دفاع از اسلام و انقلاب و کشور تأکید کرد.

افتتاح نمایشگاه دفاع مقدس در خوزستان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی  بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان ،غلامرضا شریعتی گفت: با هماهنگی  بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان و بنیاد حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس، قرارگاه کربلا، سپاه حضرت ولیعصر(عج) و نیروهای نظامی و انتظامی و هوانیروز نمایشگاه چهل سالگی دفاع مقدس در خوزستان افتتاح شد.
وی افزود: ان‌شاءالله ظرف یک تا دو روز آینده دستگاه‌های دولتی هم در این نمایشگاه نقشی را که در دفاع مقدس داشتند به نسل امروز و جوانان ارائه می‌دهند.
شریعتی با بیان اینکه نمایشگاه دارای محتوای خوبی است و قابلیت این را دارد که رشد پیدا کند و در روزهای آینده ادامه یابد، تصریح کرد: محتوای این نمایشگاه یادآور نقش همه مردم و بانوان در روزهای جنگ تحمیلی است که بسیار ارزشمند است. امیدوارم آن دوران برای نسل امروز و جوانان الگو باشد و در دفاع از انقلاب، اسلام و کشور پیشرو باشد که ان‌شاالله همین طور هم خواهد بود.
گفتنی است آیین افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس و مقاومت خوزستان با حضور استاندار خوزستان، سردار یوسفی، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان و فرجیان، مدیرکل  بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان  خوزستان همراه بود.
نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس و مقاومت خوزستان در مجتمع فرهنگی فجر با ۱۰ غرفه برای عرضه محصولات فرهنگی دفاع مقدس و ۱۰ غرفه ویژه نیروهای نظامی و نمایش تجهیزات و ادوات جنگی به مدت پنج روز برپا شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.