شبیه سازان پلی استیشن در گوشی‌های هوشمند همیشه بسیار محبوب و کاربردی بوده است، در این گزارش ۵ شبیه ساز برتر برای اندروید را به شما معرفی می‌کنیم.

۵ شبیه ساز برتر پلی استیشن برای اندروید +عکس

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، کنسول PlayStation یکی از موفق ترین و نوستالژیک‌ترین سیستم‌های بازی بوده که تاکنون عرضه شده است و با آن تعداد زیادی از بازی‌های افسانه‌ای به بازار آمد. در آن زمان این محصول، با اختلاف بسیار سنگینی بر نسل پنجم کنسول‌های بازی سلطه داشت و بسیاری از بازی‌های بی‌نظیر از جمله Final Fantasy ، Tony Hawk Pro Skater ، Tekken ، Spyro ، Madden و بسیاری دیگر، موفقیت خارق العاده‌ای را به خود دیدند. اگر آن بازی‌ها را در کودکی انجام می‌دادید و می‌خواهید دوباره آنها را بازی کنید، در این گزارش بهترین شبیه سازهای PlayStation برای Android در حال حاضر وجود دارد، این شبیه سازان از سال ۲۰۱۸ تغییر چندانی نکرده است و انتظار نداریم به این زودی‌ها تغییر کند مگر اینکه رقیب جدیدی برای این شبیه سازان به وجود بیاید.



همچنین ePSXe یا FPse را توصیه می‌کنیم زیرا این دو، رقیب اصلی در این فضا هستند و قطعاً یکی از این دو مورد برای شما مناسب است.

ClassicBoy



قیمت: رایگان / نسخه پیشرفته ۳.۹۹ دلار

نرم افزار ClassicBoy به عنوان یک شبیه ساز موفق اکثر کنسول‌ها در لیست قرار می‌گیرد، این برنامه از کنسول های مختلفی از جمله PlayStation ، سه سیستم Game Boy ، Nintendo ۶۴ ، NES ، SEGA و NeoGeo پشتیبانی می‌کند. همچنین ویژگی های متنوعی دارد و آنها شامل پشتیبانی از کنترل کننده سخت افزار ، کنترلهای صفحه لمسی قابل تنظیم ، برخی تنظیمات صوتی و حالتهای ذخیره و بارگیری سریع هستند.  ClassicBoy نرم افزار خوبی برای کسانی است که به دنبال چند شبیه ساز در یک برنامه هستند.



با این حال ، شبیه سازهای اختصاصی PlayStation معمولاً از ویژگی‌های سفارشی سازی و پیکربندی بیشتری برخوردار هستند. تنها مسئله ClassicBoy سن آن است و توسعه دهنده اخیراً پس از چند سال دوباره برنامه را به روزرسانی کرده است.

EmuBox



قیمت: رایگان

نرم افزار EmuBox یکی از شبیه سازهای جدید برای PlayStation است، همچنین یک برنامه شبیه ساز چند مجموعه ای است، این برنامه شامل پشتیبانی از چندین کنسول از جمله SNES ، Nintendo DS ، NES و البته پلی استیشن است و در طول آزمایش‌ها ثبات مناسبی داشته است، این برنامه همچنین شامل حالت های ذخیره و بارگذاری، پشتیبانی از کد تقلب، حالت سریع و پشتیبانی از کنترل کننده سخت افزار است، البته به مانند FPse قابل تنظیم نیست اما عملکرد آن به اندازه کافی خوب است. به علاوه ، این برنامه کاملاً رایگان و با تبلیغات است.

ePSXe



قیمت: ۳.۷۵ دلار

مسلما ePSXe یکی از دو بهترین شبیه ساز پلی استیشن موجود است. استفاده از این برنامه کمی آسان‌تر و همچنین بسیار پایدار است. همچنین از حالت تقسیم صفحه، حالتهای ذخیره و بارگیری، کنترلهای قابل تنظیم، پشتیبانی از کنترل کننده سخت افزار و گرافیک‌های پیشرفته OpenGL پشتیبانی می‌کند. همچنین برخی از پلاگین‌ها وجود دارند که ویژگی‌های اضافی را به برنامه و بازی اضافه می کند، تنها نکات منفی عدم وجود حالت آزمایشی و UI قدیمی به نظر می رسد، به هر حال این نرم افزار یکی از بهترین و بی نظیر ترین شبیه سازان پلی استیشن است.

FPse



قیمت: ۳.۶۳ دلار

نرم افزار FPse یکی دیگر از دو بزرگترین شبیه ساز PlayStation در Android است و تنظیمات متنوعی دارد. این برنامه ویژگی‌های اساسی مانند حالت ذخیره و بارگذاری ، کنترل های قابل تنظیم ، سازگاری بالا و پشتیبانی از کنترل کننده سخت افزار را دارد. با این حال ، این مجموعه همچنین دارای گزینه‌های پیشرفته، افزونه‌ها و موارد اضافی است که به شما کمک می کند بازیها را به درستی انجام دهید. بسته به دستگاه خود می توانید گرافیک بهتر یا بازی بهتر را انتخاب کنید. مانند ePSXe ، این برنامه نسخه آزمایشی رایگان ندارد، به علاوه ، این برنامه به دلیل گزینه های بسیار زیاد ، زمان یادگیری بیشتری را می خواهد.

RetroArch



قیمت: رایگان

نرم افزار RetroArch از مشهورترین شبیه سازهای Playstation است و همچنین دارای پشتیبانی از چند پلت فرم است، در واقع از همه چیزهایی که فکرش را می‌کنید پشتیبانی می‌کند که هر سیستم را به صورت جداگانه به عنوان یک افزونه بارگیری می‌کنید. این بدان معناست که در مقایسه با بیشتر شبیه سازهای پلی استیشن ، سطح پیچیدگی اضافی تری وجود دارد. با این حال ، اگر یاد بگیرید که بر این برنامه تسلط پیدا کنید ، مجبور نیستید مدت مدیدی به دنبال شبیه ساز دیگری بروید.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.