ساری- با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس سازمان بسیج رسانه و اهالی مطبوعات مازندران از پوستر دومین جشنواره رسانه ای ابوذر رونمایی شد.

پوستر دومین جشنواره رسانه ای ابوذر مازندران رونمایی شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، مسئول بسیج رسانه مازندران بعدازظهر دوشنبه در این مراسم با اشاره به اینکه در نخستین جشنواره ابوذر حدود ۷۰۰ اثر دریافت شد، اظهار کرد: خبرنگاران مازندرانی می توانند تا ۳۰ آبان ماه آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

عبدالمهدی حق شناس در پاسخ به سوال قدس آنلاین که آیا در این ارتباط سامانه ای طراحی شده است، توضیح داد: سامانه موردنظر طراحی شد اما دارای ایرادتی بوده و امکان ثبت نام در سالجاری فراهم نیست و مقرر شد از سال آینده ثبت آثار از طریق این سامانه صورت گیرد.

وی با اعلام اینکه مرحله اول داوری جشنواره ابوذر در مازندران صورت خواهد پذیرفت، خاطرنشان کرد: در سال گذشته دو خبرنگار مازندرانی در جشنواره سراسری  ابوذر موفق به کسب رتبه شدند.

مسئول بسیج رسانه مازندران قالب آثار در بخش مکتوب و خبرگزاری ها را شامل: مقاله، مصاحبه، گزارش، تیتر، خبر و در بخش دیداری و شنیداری شامل: موشن گرافی، اینفوگرافی، مستند گزارشی رادیویی، گزارش خبری، عکس خبری و کاریکاتور ذکر کرد و گفت: جهش تولید و اقتصاد مقاومتی، بصیرت و دشمن شناسی، مبارزه به تروریسم، مبارزه با آسیب های اجتماعی، مسائل صنفی خبرنگاران، کرونا کمک مومنانه و مدافعان سلامت، مسئولیت اجتماعی، دستاوردهای انقلاب اسلامی، ایثار و شهادت، بسیج و حوزه اقدام، بصیرت و امید آفرینی، مقاومت و مکتب سلیمانی و حقوق شهروندی از موضوعات این جشنواره است.

حق شناس یادآور شد: بخش مردمی و دانش آموزی شامل: عکس و فیلم موبایلی امسال به جشنواره ابوذر اضافه شده است.

برگزاری جشنواره بین المللی «مکتب سلیمانی»

مسئول بسیج رسانه مازندران از برگزاری جشنواره بین المللی « مکتب سلیمانی» با عنوان «سردار صلح» توسط بسیج رسانه مازندران خبر داد و گفت: فراخوان این جشنواره بزودی منتشر و اختتامیه آن نیز در سالروز شهادت سردار سلیمانی در مازندران برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه فراخوان جشنواره «مکتب سلیمانی» در قالب یادداشت، تیتر، خبر و عکس است، اضافه کرد: این جشنواره موضوع صلح جهانی را در دستور کار خود دارد.

مسئول بسیج رسانه مازندران در پایان از بازدید خبرنگاران رسانه های گروهی از واحدهای تولیدی در راستای حمایت از کارگاه های تولیدی فعال و نیمه فعال در سال جهش تولید خبر داد و یادآور شد: در این راستا بازدید از یک واحد تولیدی موفق صورت گرفت و حضور در واحدهای راکد از برنامه های آینده بسیج رسانه است.

حق شناس خاطرنشان کرد: خبرنگاران می توانند با حضور در واحدهای تولیدی، مشکلات و تنگناهای کارآفرینان را در رسانه های خود منعکس تا گره ای از واحدهای تولیدی باز کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.