گیلان- مدیرکل شیلات گیلان با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود ۴۴ هزار تن ماهی گرمابی امسال در گیلان برداشت شود گفت: استفاده از فناوری‌های نوین موجب ارتقاء آبزی‌پروری گیلان می‌شود.

۴۴ هزارتن ماهی گرمابی امسال در گیلان تولید می‌شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی شیلات گیلان ، عظیم مدبری ، با بیان اینکه استفاده از فناوری‌های نوین از یک سو و اصلاح ساختار استخرهای پرورشی موجب ارتقاء آبزی‌پروری گیلان به ویژه در بخش ماهیان گرمابی می‌شود اظهار داشت: پیش‌بینی می‌شود امسال حدود ۴۴ هزار تن ماهیان گرمابی در گیلان برداشت شود.

مدیرکل شیلات گیلان پایان فصل برداشت ماهیان گرمابی در استان گیلان را اواخر اسفند ماه اعلام کرد و با تأکید بر اینکه حدود ۹۱ درصد ماهیان گرمابی استان در شهرستان‌های رشت، صومعه‌سرا فومن و شفت تولید می‌شود تصریح کرد: این شهرستان‌ها از مهم‌ترین شهرستان‌های پرورش ماهیان گرمابی در استان گیلان هستند که در این بخش فعالند.

مدبری شهرستان رشت با را با تولید حدود ۱۸ هزار تن ماهی گرمابی در سال بزرگ‌ترین شهرستان آبزی‌پروری در گیلان اعلام کرد و با تأکید بر اینکه  کپور، فیتوفاک، آمور و سرگنده از جمله ماهیان گرمابی پرورشی در استان محسوب می‌شوند عنوان کرد: یکی از اولویت‌هایی که شیلات پیگیر آن است زمینه‌سازی برای افزایش تولید در این بخش است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.