آندره آ استراماچونی سرمربی سابق استقلال لحظاتی پیش با انتشار دو استوری به طور مفصل به حرف های احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه پاسخ داد.

استراماچونی در واکنش به اظهارات سعادتمند: همه چیز قلابی بود آقای مدیرعامل استقلال!

قدس آنلاین؛ استراماچونی برای این پاسخ از کلمات فارسی کمک گرفته است. او در این استوری مفصل بلافاصله حرف هایش را با هواداران آغاز کرده و می گوید: «قلب های آبی عزیز! اگر ممکنه پرس و جو کنید چه کسی، کجا و چگونه به من پیشنهاد ۸۰۰ هزار یورو به علاوه ۱.۲ میلیون یورو قرارداد جدید را دادند ؟ کدام انسان عاقلی این پیشنهاد را رد می کند ، در حالی که من با مبلغی کمتر از این به ایران آمدم. چطور از این پیشنهاد خبر ندارم؟ شاید از فدراسیون اجازه ندادند که من را برگردانند که من احترام می گذارم. شاید کسی دوست ندارد سرمربی تنها تصمیم گیرنده جذب بازیکن باشد.»


این صحبت های استراماچونی در استوری اول است که به نکات مهمی اشاره دارد.


اما استوری دوم؛ او سوالات خود را اینطور ادامه می دهد:«ممکنه لطفا بپرسید اون فرد واسطه ایتالیایی که خود باشگاه در ماه جولای معرفی کرد، کجا است؟ چرا ناپدید شد؟ مذاکرات را کلا رها کرد وقتی متوجه شد(همانطور که متوجه شدیم مذاکرات فیک و غیروافعی است.)؟»


استراماچونی در ادامه آورد: «و اینکه باشگاه چرا پس از فینال جام حذفی اسم من را اعلام کرد و درباره مذاکرات صحبت کردند ولی هیچکس از باشگاه حتی از مربی آینده و موردنظرشون درباره بازیکنان و آینده تیم چیزی نپرسید و با بازیکنان قدیمی تمدید کرد و بازیکنان جدید گرفت بدون مشورت.»


این مربی همچنین گفته است: «همه چیز فیک بود مثل اعدادی که دیروز مطرح شد، هدفشون این بود.حذف که فقط به مردم نشون بدن که تمام تلاش‌شون رو کردند که استراماچونی رو برگردن ولی در واقع هیچ اقدامی اتفاق نیفتاده و فقط حرف بود که به مردم بگویند داریم عمل می‌کنیم.»


جمله پایانی استراماچونی اینگونه است: «... دیگر این حرف‌ها را تمام کنید و لطفا الان بدون من و یا من؛ فقط تمرکز کنید برای ساختن یک تیم فوق‌العاده‌ و برای قهرمانی.»

آ

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.