نماینده نیشابور گفت: نظر نمایندگان استان این است که دولت از سپردن استانداری به سرپرست اجتناب کند و در کوتاهترین زمان ممکن استاندار را منصوب کند تا خراسان رضوی دچار بلاتکلیفی و روزمرگی نشود.

 دولت از سپردن خراسان رضوی به سرپرست اجتناب کند/مجمع نمایندگان هنوز به گزینه نهایی نرسیده است

احسان ارکانی در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: مجمع نمایندگان خراسان رضوی هنوز به جمع بندی نهایی برای پیشنهاد گزینه های استانداری به دولت،  نرسیده است.

نماینده نیشابور، فیروزه و زبر خان  در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد: نمایندگان خراسان رضوی در حال رایزنی برای انتخاب فردی کارآمد و توانمند برای تصدی مسئولیت استانداری خراسان رضوی هستند و طی چند روز آینده گزینه نهایی خود را به دولت اعلام خواهند کرد.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی ادامه داد: گمانه زنی هایی از سوی رسانه ها و برخی افراد برای این مسئولیت در سطح خراسان رضوی  نظیر رضا شیران خراسانی  نماینده دوره قبلی مشهد، صادقی معاون اسبق استانداری خرسان رضوی ، موهبتی استاندار فعلی سیستان و بلوچستان و چند گزینه مطرح دیگر از چند روز قبل آغاز شده است  که مجمع نمایندگان استان  این اسامی و چند نفر دیگر را در در لیست افراد پیشنهادی قرار داده است تا با در نظرگر فتن تمام شرایط ،  سرانجام  گزینه نهایی خود را به وزارت کشور اعلام کند.

ارکانی بابیان اینکه جلسات علنی مجلس هفته آینده تعطیل خواهد بود و مجمع در این مدت در مشهد جلساتی را برگزار خواهد کرد،  افزود: نظر نمایندگان استان این است که دولت از سپردن استانداری به سرپرست اجتناب کند و در کوتاهترین زمان ممکن استاندار را منصوب کند تا خراسان رضوی دچار بلاتکلیفی و روزمرگی نشود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.