تراژدی استقلال با مصاحبه دور از انتظار مدیرعامل کامل شد. هنوز تلخی شکست در قطر در ذهن هواداران حل نشده بود که احمد سعادتمند برای تبرئه خود از سؤالات و اتهامات فراوان تصمیم گرفت هاراگیری کند و هر آنچه زیر پوست استقلال می‌گذرد را برای هواداران فاش کند، به همین خاطر در اقدامی عجیب او ماجرای شب زنده داری و قلیان کشیدن بازیکنان را در رسانه رسمی باشگاه استقلال اعلام کرد تا مشخص شود چرا استقلال در بازی برابر پاختاکتور به این شکل ضعیف و بی رمق به میدان آمد!

دود قلیان‌ها و دروغ‌ها به چشم هواداران

قدس آنلاین:  تراژدی استقلال با مصاحبه دور از انتظار مدیرعامل کامل شد. هنوز تلخی شکست در قطر در ذهن هواداران حل نشده بود که احمد سعادتمند برای تبرئه خود از سؤالات و اتهامات فراوان تصمیم گرفت هاراگیری کند و هر آنچه زیر پوست استقلال می‌گذرد را برای هواداران فاش کند، به همین خاطر در اقدامی عجیب او ماجرای شب زنده داری و قلیان کشیدن بازیکنان را در رسانه رسمی باشگاه استقلال اعلام کرد تا مشخص شود چرا استقلال در بازی برابر پاختاکتور به این شکل ضعیف و بی رمق به میدان آمد!

*لاپوشانی افتضاحات

البته به اعتقاد بسیاری از منتقدان سعادتمند با طرح این موضوعات تلاش کرد پرده بر عملکرد ضعیف خود بیندازد تا مجبور نشود درباره بسته شدن پنجره نقل و انتقالات استقلال بابت وینفرد شفر توضیح ارائه کند، همچنین به این بهانه ماجرای افتضاح درگیری در فرودگاه قطر میان بازیکنان و یکی از اعضای کادر پزشکی را باز نکند!

*سوء استفاده از استراماچونی

به همین دلیل او با پیش کشیدن جریان مذاکره با استراماچونی تلاش کرد ابتدای به ساکن خود را بی گناه جلوه دهد و از طرفی استراماچونی را فردی زیاده خواه و طماع نشان دهد تا به این ترتیب خود را تطهیر کند. وی با برگه‌هایی که از قبل آماده کرده بود، سناریو «بگم بگم» در فوتبال را استارت زد تا حقیقت را پنهان کند، اما گاف‌های او در جریان انتشار اسناد و مدارک مورد نظرش زمینه حملات بعدی منتقدان از جمله استراماچونی را فراهم ساخت!

*دود قلیان‌ها به چشم هواداران

خودکشی سامورایی سعادتمند اما وقتی بود که او مدعی شد بازیکنان تیم در قطر با خود قلیان برده بودند. همچنین با اشاره مستقیم وی به شب زنده‌داری بازیکنان زمینه هجمه سنگین به بازیکنان را مهیا کرد اما او مدعی شد به این دلیل با این ستاره ها وارد مذاکره شده که هواداران در فضای مجازی از او خواسته بودند. این یعنی اعتراف به فضای مجازی محور بودن سیاست‌های خودش که در هیچ کجای جهان سابقه ندارد.

*۴۰ دقیقه تناقض

مصاحبه ۴۰ دقیقه‌ای مملو از تناقض احمد سعادتمند زمینه یک تنش بزرگ را برای استقلال رقم زد به شکلی که هواداران این باشگاه در شبکه‌های اجتماعی مقابل یکدیگر صف‌آرایی کردند تا بلبشوی مدیریتی در استقلال کامل شود، بلبشویی که محصول بی‌درایتی شخص مدیرعامل بود!

اما همه چیز به درگیری در فضای مجازی میان هواداران مخالف و موافق سعادتمند ختم نشد، سرمربی ایتالیایی که این روزها کاملاً روی اردوگاه استقلالی‌ها خیمه زده در اقدامی دور از توقع با انتشار استوری به زبان فارسی تمام ادعاهای سعادتمند را دروغ توصیف کرد و مدعی شد استقلالی‌ها اصلاً به وی پیشنهادی ندادند.

استوری جنجالی استراماچونی قاعده بازی را برای چندمین بار تغییر داد، سکوت سعادتمند در قبال این اظهارات بیانگر این بود که مدیرعامل استقلال در یک سناریو تبلیغاتی برای ساکت کردن منتقدان خود این شو رسانه‌ای را به راه انداخت تا بتواند ترکش‌های این قائله را دفع کند، فارغ از اینکه او با این حرکت تاکتیکی اشتباه بیشتر بر آتش اختلافات و تنش‌ها هیزم انداخت.

*استعفا بی‌استعفا

البته ناگفته نماند که مدیرعامل باشگاه استقلال با وجود تشکر صوری از هیئت مدیره در این گفت‌وگو به آن‌ها پیغام داد که اهل استعفا نیست و هرگز این کار را نخواهد کرد. با این وجود تیم رسانه‌ای هوادار سعادتمند در فضای مجازی با بهره‌برداری از اظهارات وی تلاش کرد او را قهرمان این داستان نشان دهد تا شاید توده هواداران همچنان همراه او باشند

*روز سرنوشت ساز

شاید تا پیش از تشکیل جلسه امروز هیئت مدیره استقلال در سعات‌ آباد او با مصوبه هیئت مدیره از کار برکنار شود و با تفکرات رؤیایی خود به خانه رود تا نام او نیز در جمع مدیران عامل اخراجی استقلال ثبت شود، مگر اینکه معجزه‌ای رخ دهد تا شرایط برای او تغییر پیدا کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.