معاون بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: توزیع بخشی از کالاهای سهمیه ماه‌های محرم و صفر این استان شامل برنج و مرغ منجمد در سطح شبکه توزیع طرح تنظیم بازار استان آغاز شده است.

توزیع کالاهای طرح تنظیم بازار در خراسان رضوی آغاز شد

به گزارش قدس آنلاین، علی غفوری مقدم  اظهار کرد: خراسان رضوی سهمیه‌ای از برنج هندی، مرغ منجمد و شکر ویژه هیاتهای مذهبی، تکایا، حسینیه‌ها و سبدهای معشیتی کمیته امداد امام خمینی (ره) برای ایام محرم و صفر داشت اما آن طور که انتظار می‌رفت این سهمیه به طور کامل جذب نشد.

وی ادامه داد: هزار و ۹۰۰ تن برنج هندی، ۶۵۰ تن مرغ منجمد و ۲ هزار تن شکر از سهمیه ماه‌های محرم و صفر خراسان رضوی از ستاد تنظیم بازار کشور باقیمانده است.

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: از آنجا که این استان  درصدد جذب کامل سهمیه مزبور تا پایان ماه صفر است پیرو مصوبه کمیسیون تنظیم بازار از امروز توزیع باقیمانده این سهمیه بین همه فروشگاه‌های زنجیره‌ای و بزرگ، تعاونی‌های مصرف کارمندی و کارگری و واحدهای صنفی امین که ظرفیت پذیرش آن را دارند آغاز شده است.

غفوری مقدم افزود: صاحبان فروشگاه‌های مزبور می‌توانند با مراجعه به سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی کالای مورد نظر را گرفته و با قیمت مصوب به فروش برسانند.

وی اظهار داشت: صاحبان این فروشگاه‌ها که سهمیه مزبور را دریافت می‌کنند باید برنج هندی را به قیمت هر کیلوگرم ۱۵۵ هزار ریال و گوشت مرغ منجمد را به قیمت هر کیلوگرم ۱۳۵ هزار ریال به فروش برسانند.

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: سهمیه باقیمانده شکر استان در ماه‌های محرم و صفر نیز با همکاری خانه صنعت، معدن و تجارت در اختیار کارخانه‌های قندسازی قرار می‌گیرد تا با قیمت کارشناسی شده در اختیار شبکه توزیع طرح تنظیم بازار گذاشته شود.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.