رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بردسکن از سمت خود استعفا داد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بردسکن از سمت خود استعفا داد

به گزارش قدس آنلاین، دکتر علی اصغر محمدی  دررابطه با علت استعفای خود  به خبرنگار ما گفت: دلایل اصلی استعفای من از مدیریت  دانشگاه فقط به خاطرخستگی دوران مسئولیت  بوده  است.

وی عنوان کرد: من ۳ ماه قبل استعفای خود را به رئیس دانشگاه آزاد اسلامی  خراسان رضوی  ارائه دادم ولی با توجه به برگزاری کنکور سراسری از من خواسته شد تا بعداز برگزاری کنکور به این درخواست من رسیدگی شود.

وی عنوان کرد: علی رغم اینکه  مسئولان دانشگاه آزاد استان با استعفای من مخالفت کردند و درخواست همکاری  را داشتند ولی به خاطر مشکلات شخصی که مطرح کردم  با درخواست من موافقت کردند و امروز خوشحال هستم که پس از ۱۵ سال  به عنوان رئیس دانشگاه آزاد سکانداری این واحد دانشگاهی به کسی دیگر واگذار می شود که هیچ  بدهی یا مشکلات دیگر فرآروی دانشگاه نیست.

درحال حاضر با استعفای دکتر محمدی ، دکتر واحدیان معاونت دانشگاه آزاد بردسکن تا صدور حکم  به عنوان سرپرست این واحد دانشگاهی معرفی شده است.

دکتر محمدی بومی  بردسکن  و خود رئیس هیات موسس دانشگاه آزاد بردسکن است و توانست طی  ۱۵ سالی که ریاست دانشگاه را برعهده داشت پروژه ساخت دانشگاه آزاد را به اتمام برساند و امروز دانشگاه آزاد در تمامی حوزه های عمرانی، فضای سبز، فرهنگی، ورزشی و آموزشی یکی از واحدهای موفق در استان است. همچنین نامبرده  توانست این مرکز دانشگاهی را به واحد ارتقاء دهد و امروز ۳۰ رشته دانشگاهی مصوب در مقاطع کاردانی و ارشد دراین واحد نیز تدریس می شود. یکی دیگر از اقدامات بسیار موثر دکتر محمدی را می توان به  اجرای فیبر نوری به عنوان اولین نهاد در شهرستان بردسکن و تدفین دو شهید گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی نیز نام برد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.