گوشی‌های هوشمند Xiaomi Mi ۱۰T و Mi ۱۰T Pro با نمایشگرهای ۱۴۴ هرتز ، اسنپدراگون ۸۶۵ عرضه می‌شوند.

مشخصات Xiaomi Mi ۱۰T و Mi ۱۰T Pro به بیرون درز کرد +عکس

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، سال گذشته شیائومی از Mi ۹T و Mi ۹T Pro در بازارهای منتخب رونمایی کرد. این برند قرار است Mi ۱۰T ۵G و Mi ۱۰T Pro ۵G را در تاریخ ۱ اکتبر به بازار عرضه کند، برخی گزارش‌ها ادعا می‌کنند که سری Mi ۱۰T آینده نیز شامل یک نوع Lite است و پیش از اعلام رسمی ، Sudhanshu Ambhore مشخصات کامل Mi ۱۰T و Mi ۱۰T Pro را به اشتراک گذاشته است.

گوشی های Mi ۱۰T ۵G و Mi ۱۰T Pro ۵G از نمایشگرهای ۱۴۴ هرتزی بهره می‌برند و از چیپست پرچمدار اسنپدراگون ۸۶۵ قدرت می گیرند و آنها همچنین از باتری‌های ۵۰۰۰ میلی آمپری با شارژ سریع ۳۳ وات بهره می‌برند.



مشخصات شیائومی Mi ۱۰T و Mi ۱۰T Pro

شیائومی Mi ۱۰T Pro و Mi ۱۰T از صفحه نمایش های ۶.۶۷ اینچی IPS LCD با طراحی سوراخ دار برخوردار هستند. این صفحه نمایش‌ها از وضوح کامل HD + ، نسبت ابعاد ۲۰: ۹ ، دامنه رنگی DCI-P۳ و نرخ تازه سازی ۱۴۴ هرتز بهره می‌برند.

پلت فرم موبایل اسنپدراگون ۸۶۵ هر دو مدل Mi ۱۰T را هدایت می کند، این دستگاه ها به حافظه رم LPDDR۵ و حافظه UFS ۳.۱ نیز مجهز هستند. این اطلاعات نشان می دهد که Mi ۱۰T در یک نسخه واحد با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی به بازار عرضه خواهد شد. Mi ۱۰T Pro با گزینه‌های ذخیره سازی ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت / ۲۵۶ گیگابایت عرضه خواهد شد و Mi ۱۰T و Mi ۱۰T Pro توسط باتری های ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی پشتیبانی می‌شوند که از شارژ سریع ۳۳ وات پشتیبانی می‌کنند.



شیائومی Mi ۱۰T و Mi ۱۰T Pro به دوربین های جلو ۲۰ مگاپیکسلی مجهز شده اند. Mi ۱۰T ۵G دارای یک ماژول دوربین عقب سه گانه است که از یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، یک سنسور فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی و یک لنز ماکرو ۵ مگاپیکسلی تشکیل شده است و Mi ۱۰T Pro ۵G دارای یک دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی با OIS ، یک سنسور فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی و یک لنز ماکرو ۵ مگاپیکسلی است.

سایر ویژگی های مشترک شامل اسکنر اثر انگشت جانبی ، تشخیص چهره ، اسلات های دو سیم کارته ، Wi-Fi ۵ ، ۴ × ۴ MIMO ، بلوتوث ۵.۱۱ ، GPS دو فرکانس ، NFC ، بلستر IR ، USB Type-C و بلندگوهای استریو دوتایی با پشتیبانی از دستیار صوتی است. هر دو گوشی از جک صوتی ۳.۵ میلی متری پشتیبانی نمی‌کنند و طرفین جلو و عقب Mi ۱۰T و Mi ۱۰T Pro توسط Gorilla Glass ۵ محافظت می‌شوند.



درمورد قیمت جدید Xiaomi Mi ۱۰T و Mi ۱۰T Pro در این اطلاعات جدید خبری در دست نیست. با این حال، ادعا شده بود که Mi ۱۰T می‌تواند ۵۵۰ یورو (۴۷۰۰۰ Rs ) قیمت داشته باشد و Mi ۱۰T Pro ممکن است با قیمت اولیه ۶۹۹ یورو (۵۹۸۰۰ Rs ) ارائه شود. Mi ۱۰T ممکن است در رنگ‌های سیاه و نقره‌ای باشد، در حالی که Mi ۱۰T Pro می تواند در رنگ‌های سیاه، آبی و نقره‌ای در دسترس باشد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.