معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: سپاه امام رضا(ع) به عنوان معین اقتصادی در راستای اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی موفق به تثبیت پنج هزار فرصت شغلی و کسب درآمد پایدار برای ساکنان ۱۶ دهستان این استان شده است.

سپاه امام رضا(ع) پنج هزار شغل در خراسان رضوی را تثبیت کرد

به گزارش قدس آنلاین، علی رسولیان  در نشست با جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام رضا(ع) در محل استانداری خراسان رضوی به بررسی طرحهای اقتصاد مقاومتی و اقدامات انجام شده در این خصوص پرداخت و افزود: اقدامات سپاه امام رضا(ع) در راستای اشتغالزایی، تسهیلگری و اعتمادسازی بوده است.

وی بر اجرایی شدن تفاهمنامه منعقده با سپاه امام رضا (ع) در چارچوب طرحهای اقتصاد مقاومتی استان و عملیاتی شدن طرحها در حوزه های دارای مزیت این دهستان ها با محوریت اشتغال، تولید و توسعه برای منطقه تاکید کرد.

او ادامه داد: معین‌های اقتصاد مقاومتی باید با رویکرد  توسعه‌گرایی برای پایدار شدن اقتصاد روستایی تلاش کنند که قرارگاه توسعه و آبادانی سپاه امام رضا(ع) به عنوان معین اقتصاد مقاومتی شهرستان صالح آباد تاکنون اقدامات مناسبی در این زمینه انجام داده است.

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام رضا نیز در این نشست گفت: ایجاد اشتغال در مناطق روستایی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و ایجاد فرصتهای شغلی کوچک و مبتنی بر ظرفیتهای خانوار به کاهش مهاجرت مردم از مناطق روستایی به حاشیه شهرها کمک خواهد کرد.

سرهنگ احمد واحدی افزود: هم اکنون نیز برنامه‌های متنوعی برای احیای قنوات و پرورش دام در خراسان رضوی در حال پیگیری است.

در این نشست مقرر شد یارانه‌ای در قالب تسهیلات مربوط به کمکهای فنی و اعتباری به طرحهای اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی با همراهی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان پرداخت شود.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد مهدیزاده ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
    0 0
    اگر عکس جدید است چرا ماسک ندارند و دست داده اند و اگر عکس قدیمی است آیا عکس جدیدی ندارند که از عکس های یک سال قبل استفاده می کنید.