سخنگوی جبهه پایداری گفت: جبهه پایداری انقلاب اسلامی در راستای انتخاب فرد اصلح و انقلابی، کمیته انتخابات خود را تشکیل داده است.

جبهه پایداری فعالیت خود را برای رسیدن به فرد اصلح و انقلابی در ۱۴۰۰ کلید زد

قدس آنلاین: مجید متقی فر سخنگوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در سال آینده، گفت: جبهه پایداری انقلاب اسلامی در راستای انتخاب فرد اصلح و انقلابی، کمیته انتخابات خود را تشکیل داده است.

وی افزود: در حال حاضر برنامه‌ریزی‌ها برای انتخابات شورای شهر در حال انجام است و شعب استانی در حال گزینش و انتخاب نفرات خود برای حضور در انتخابات شورای شهر هستند.

متقی‌فر درباره گزینه‌های مطرح شده برای انتخابات ۱۴۰۰ گفت: جبهه پایداری هنوز به صورت رسمی درباره با انتخابات ریاست جمهوری با کسی جلسه برگزار نکرده و صحبت‌های مطرح شده درباره نامزدهای مورد حمایت جبهه پایداری صرفاً گمانه زنی بوده و هیچ مرجعیتی ندارند.

گفتنی است جبهه پایداری در نخستین انتخابات ریاست‌جمهوری پس از تأسیس خود، یعنی در سال ۹۲ از کاندیداتوری کامران باقری لنکرانی حمایت کرد و پس از انصراف وی، از سعید جلیلی حمایت کرد. در انتخابات ۹۶ نیز کاندیدای مورد حمایت این جبهه، سیّد ابراهیم رئیسی بود.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.