رئیس هیات بولینگ، بیلیارد و بولس خراسان رضوی گفت: تخلفاتی همچون استعمال دخانیات و بازی‌های مختلط کمتر شده و اگر هم هست مربوط به باشگاه‌های بدون مجوز و زیرزمینی است.

استعمال دخانیات و بازی‌های مختلط در باشگاه‌های بولینگ زیرزمینی/ باشگاه‌های متخلف را معرفی کنید

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام احمد سلطانی، در خصوص اقدامات صورت گرفته هیأت با توجه به شیوع کرونا اظهار کرد: از ابتدای شیوع کرونا فعالان هیأت ۴۵ روز به ضدعفونی و گندزدایی سالن‌های ورزشی، اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی و اداره مشهد پرداختند و به فرموده مقام معظم رهبری در بحث مواسات و همدلی برای تولید و توزیع بسته‌های مواد غذایی فعالیت داشتند.

رئیس هیأت بولینگ، بیلیارد و بولس خراسان رضوی ادامه داد: از ابتدای سال تاکنون و پس از بهتر شدن اوضاع کرونا مسابقات بولینگ این استان، ناین بال و بیسبال اسنوکر، هم در حوزه آقایان و هم در حوزه بانوان برگزار کردیم و نفرات برتر خراسان رضوی را در رنکینگ این استان معرفی کردیم.

وی گفت: رتبه هیأت خراسان رضوی در کشور در سال‌های قبل ۱۶ و ۱۷ بود که در حال حاضر به رتبه پنجم و ششم رسیده‌ایم امید داریم تا سال آینده به برترین رتبه دست یابیم.

سلطانی در خصوص فعالیت به صورت مختلط و استعمال دخانیات در برخی باشگاه‌ها توضیح داد: ما باشگاه‌هایی که دارای مجوز هستند را حمایت می‌کنیم و در باشگاه‌های دارای مجوز این موارد را نداریم و باشگاه‌هایی که دارای مجوز نیستند به اداره اماکن معرفی شده و پیگیری کردیم که حق هیچ گونه فعالیتی را نداشته باشند و طی نظارت‌هایی که داشته‌ایم، اینگونه تخلفات کمتر شده و اگر هم هست مربوط به باشگاه‌های بدون مجوز و زیرزمینی است و می‌خواهیم اگر مورد خاصی دیده شد به ما معرفی شود تا به گزارش اداره اماکن و اداره ورزش و جوانان برسد.

رییس هیات بولینگ، بیلیارد و بولس خراسان رضوی تصریح کرد: قصد داشتیم میزبانی مسابقات کشوری را هم در بولینگ و هم در بیلیارد بپذیریم، اما به علت شیوع کرونا این امر به تعویق افتاد و در اولین فرصت میزبانی را می‌پذیریم و تیم هم برای شرکت در مسابقات داریم.

وی در مورد بازخورد جامعه ورزش بولینگ و بیلیارد نسبت به حضور وی با توجه به روحانی بودنشان گفت: من از سال ۱۳۹۰ مسئول کمیته فنی فدراسیون بیلیارد کشور بوده‌ام و از آن زمان فعالیت دارم، هم مقام کشوری دارم و هم مقام مسابقات رنکینگ اروپا را دارم و نسبت به بنده شناخت و مقبولیت وجود داشته است.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.