معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: سپاه امام رضا(ع) به عنوان معین اقتصادی در راستای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی موفق به تثبیت ۵ هزار فرصت شغلی و کسب درآمد پایدار برای ساکنین روستاهای ۱۶ دهستان این استان شده است.

۵ هزار فرصت شغلی در روستاهای خراسان رضوی توسط سپاه امام رضا(ع) تثبیت شد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علی رسولیان در نشست تخصصی با جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام رضا(ع) در محل استانداری خراسان رضوی به بررسی پروژه‌های اقتصاد مقاومتی و اقدامات انجام شده در این خصوص پرداخت و افزود: اقدامات سپاه امام رضا(ع) در راستای اشتغالزایی، تسهیلگری و اعتمادسازی بوده است.

وی با تاکید بر اجرایی شدن تفاهم‌نامه منعقده با سپاه امام رضا (ع) در چارچوب طرحهای اقتصاد مقاومتی استان و عملیاتی شدن طرح‌ها در حوزه‌های دارای مزیت این‌ دهستان‌ها با محوریت اشتغال، تولید و توسعه برای منطقه، گفت: معین‌های اقتصاد مقاومتی باید با رویکرد توسعه‌گرا برای پایدار شدن اقتصاد روستایی به عنوان یکی از اهداف الگوی مثلث توسعه اقتصادی- فرهنگی تلاش کنند که قرارگاه توسعه و آبادانی سپاه امام رضا(ع) به عنوان معین اقتصاد مقاومتی صالح آباد تاکنون اقدامات مناسبی را انجام داده است.

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام رضا (ع) نیز در این نشست گفت: ایجاد اشتغال در مناطق روستایی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، ایجاد فرصت‌های شغلی کوچک و مبتنی بر ظرفیت‌های خانوار به کاهش مهاجرت مردم از مناطق روستایی به حاشیه شهرها کمک خواهد کرد.

سرهنگ احمد واحدی افزود: هم‌اکنون نیز برنامه‌های متنوعی برای احیای قنوات و پرورش دام در خراسان رضوی در حال پیگیری است.

در این نشست مقرر شد، یارانه‌ای در قالب تسهیلات مربوط به کمک‌های فنی و اعتباری به طرح‌های اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی با همراهی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان پرداخت شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.