تیم فوتبال پرسپولیس موفق شد تا با برتری برابر پاختاکور انتقام استقلال را از این تیم ازبکستانی گرفته و به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کند.

پرسپولیس همچنان می‌تازد

قدس آنلاین: تیم فوتبال پرسپولیس در دومین دیدار مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۱:۱۵ در ورزشگاه جاسم بن حمد به قضاوت ادهم مخادمه اردنی به مصاف تیم پاختاکور ازبکستان رفت که موفق شد با برتری ۲ بر صفر برابر این تیم ازبکستانی جواز حضور در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا را به دست آورد.

در اولین دیدار این مرحله تیم النصر عربستان موفق شد با ۲ گل الاهلی را شکست دهد تا چهره اولین تیم حاضر در فینال منطقه غرب آسیا مشخص شود و با برتری پرسپولیس، این تیم عربستانی حریف شاگردان گل‌محمدی در این مرحله شد.

در دقیقه ۱۵ تکل خشن ماشاریپوف روی کمال کامیابی نیا موجب شد تا داور مسابقه این بازیکن مطرح را با اخطار مواجه کرد. پس از این صحنه داور پس از بازبینی صحنه توسط سیستم کمک داور ویدئویی رنگ کارتش را عوض کرد و ستاره پاختاکور را به صورت مستقیم از زمین اخراج کرد. این بازیکن با چشمانی گریان زمین مسابقه را ترک کرد.

در دقیقه ۳۲ سانتر تند و تیز سعید آقایی به سمت دروازه پاختاکور ارسال شد اما هیچ بازیکنی در محوطه جریمه نبود تا از این فرصت استفاده کند.

در دقیقه ۳۶ باز هم سانتر زیبای سعید آقایی به محوطه جریمه ارسال شد اما توپ روی سر آل کثیر نشست تا با اختلاف اندکی از کنار دروازه پاختاکور به بیرون برود.

در دقیقه ۵۰ روی نفوذ سیامک نعمتی از جناح راست و پاس در عرض این بازیکن، عیسی آل کثیر روی با یک بغل پا دقیق دروازه پاختاکور را باز کرد تا سرخپوشان از حریف پیش بیفتند.

در دقیقه ۶۷ سرخپوشان روی نفوذی دیگر اینبار از جناح چپ صاحب موقعیت شدند که سانتر زمینی آقایی را آل کثیر وارد دروازه پاختاکور کرد تا بدین ترتیب دومین گل خود و تیمش را به ثمر رسانده باشد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.