یزد - مدیرکل کمیته امداد استان یزد گفت: پویش مردمی" ایران همدل– همبازی" با همکاری کمیته امداد و شرکت ملی پست از نهم لغایت یازدهم مهرماه هم‌زمان با سراسر کشور در استان یزد اجرا می‌شود.

پویش مردمی"ایران همدل – همبازی" در استان یزد اجرا می شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، محمد شجاعان، با اشاره به اینکه در سه روز پایانی شور عاطفه‌ها طرحی ویژه برای دریافت هدایا و کمک‌های مردمی اجرا می‌شود، اظهارداشت: پویش مردمی" ایران همدل– همبازی" با همکاری کمیته امداد و شرکت ملی پست از نهم لغایت یازدهم مهرماه هم‌زمان با سراسر کشور در استان یزد اجرا می‌شود.

وی افزود: در تداوم رویداد ملی و معنوی" شور عاطفه‌ها " و دریافت کمک و هدایای تحصیلی مردم برای اهدا به دانش آموزان نیازمند، در سه روز پایانی شور عاطفه‌ها (نهم لغایت یازدهم مهرماه ۹۹) با هماهنگی و همکاری شرکت ملی پست و استقرار خودروهای آن مجموعه که با نصب برچسب «همبازی – هدیه‌ای برای بچه‌های ایران» در میدان‌ها و خیابان‌های اصلی مستقر می‌شوند، نسبت به دریافت هدایا و کمک‌های مردمی و انتقال آن به ادارات کمیته امداد برای توزیع در بین دانش آموزان نیازمند اقدام می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان یزد ادامه داد: امید است با همراهی و همکاری مردم نوع‌دوست استان یزد همچون گذشته بتوانیم شرایط مناسبی برای تحصیل دانش آموزان نیازمند به وجود آوریم.

وی تصریح کرد: در تمامی مراحل دریافت، تفکیک، بسته‌بندی و توزیع هدایا، پروتکل‌های بهداشتی به دلیل حفظ سلامت دانش‌آموزان رعایت می‌شود و کالا، اجناس و لوازم‌ التحریر به‌صورت بسته‌بندی اهدا شود، توزیع کالاها در بین دانش‌آموزان با برنامه‌ریزی مناسب در حداقل زمان ممکن انجام می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.