با اجرای برخی طرح‌های در نظر گرفته شده، کیفیت خدمت‌رسانی ناوگان حمل و نقل درون شهری مشهد ارتقاء می‌یابد.

کیفیت خدمت‌رسانی ناوگان حمل و نقل درون شهری مشهد ارتقاء می‌یابد

به گزارش قدس آنلاین، سعید حسینقلیزاده مقدم اظهار داشت: چالش اصلی در حوزه حمل و نقل مسافری، سالم بودن تجهیزات و کار کردن ناوگان حمل و نقل جهت جابجایی مسافر در زمان مقرر و ارائه خدمات باکیفیت قابل قبول به شهروندان است.

وی افزود: همچنین کاهش هزینه‌های سربار خدمات و افزایش ضریب آماده بکاری تجهیزات و اطمینان از عملکرد آن‌ها در حمل و نقل، نقش مهمی در بهای تمام شده و سطح کیفی خدمات ارائه شده دارد که این امر منجر به افزایش رضایت مندی مسافران از ناوگان اتوبوسرانی خواهد شد.

وی با بیان اینکه سرویس‌های فنی ناوگان باید با بیشترین سرعت ممکن صورت پذیرد، گفت: لذا انجام فرایندهای PM در حوزه ناوگان با هدف رفع نقص سریع جهت بازگرداندن اتوبوس‌ها و جلوگیری از توقف ناخواسته ناوگان موثر است.

حسینقلی زاده مقدم تصریح کرد: برهمین اساس، طرح Quick Service با گروهی از کارشناسان فنی سازمان با تخصص های مرتبط تشکیل و از ابتدای شهریورماه راه اندازی شده است.

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد، خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح تمامی ناوگان در زمان انجام سرویس‌های تعویض روغن، طبق چک لیست‌های از قبل تهیه شده از قبیل کنترل و اطمینان از صحت عملکرد تسمه‌های انتقال قدرت، سیستم خنک کاری، سیستم سرمایشی و گرمایشی، وضعیت تریم داخلی، موارد روشنایی و سیم کشی، بازدید و موارد نقص‌های جزئی و احتمالی قبل از خرابی شناسایی و رفع نقص می‌شود.

وی ادامه داد: این طرح از خروج اتوبوس‌ها از خط و ناوگان شهری جلوگیری کرده و می‌تواند تعداد ناوگان فعال خدمت رسان به زائرین و مجاورین را افزایش دهد.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.