۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۲
کد خبر: 722242

فرض را بر این بگذارید که شما خوانندۀ محترم این یادداشت، رئیس سازمان صدا و سیما هستید و بازی دیشب را تماشا کرده‌اید، آیا در حین پخش همان مسابقه دستور نمی‌دادید پیمان یوسفی از صدا و سیما اخراج شود؟

آقای علی عسکری! به شما تبریک می‌گویم

قدس آنلاین: پرسپولیس تنها تیم ایرانی که در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا جذف نشده است، دیشب توانست نماینده ازبکستان را در یک بازی برتر حذف کند و به مرحله نیمه نهایی صعود کند.

قطعاً بسیاری از ایرانیان این بازی را به صورت مستقیم از تلویزیون تماشا کردند. بی شک یکی از بینندگان این مسابقه که با دور زدن کنفدراسیون فوتبال آسیا پخش شد، آقای دکتر علی عسکری رئیس سازمان صدا و سیما بوده است. نمی‌دانم ایشان چقدر به فوتبال علاقه دارد ولی قطعاً به عنوان رئیس رسانه ملی این بازی را که یکی از پربیننده‌ترین برنامه‌های صدا و سیما بوده است، تماشا کرده است بخصوص اینکه لازم است ایشان حتماً این بازی‌ها را تماشا کند و در لحظات حساس دستور استفاده از تصاویر آرشیوی و صحنه‌های آهسته قبلی را بدهد تا خدای نکرده اتفاق خاص و نگران کننده ای رخ ندهد.

من براساس این گزاره که ایشان بازی‌های تیم‌های ایرانی را در این مسابقات تماشا کرده است، به ایشان تبریک گفتم. چون این امر نشان دهنده صبر، آرامش و قدرت بالای کنترل ایشان است. فرض را بر این بگذارید که شما خوانندۀ محترم این یادداشت رئیس سازمان صدا و سیما هستید و بازی دیشب را تماشا کرده‌اید، آیا در حین پخش همان مسابقه دستور نمی‌دادید پیمان یوسفی از صدا و سیما اخراج شود؟ آیا گزارش بی روح، خسته کننده و پر از اشتباهات این گوینده و همکارانش، اعصاب مدیران بالادست او را نمی‌آزارد؟

من به آقای علی عسکری رئیس محترم سازمان صدا و سیما برای اعصاب فولادینشان تبریک می‌گویم. واقعاً این مدیران چقدر بر نفس خود کنترل دارند که عذر او را نمی‌خواهند و اجرا را به جوان‌های باروحیه و با اطلاعات نمی‌سپارند؟ رئیس سازمان صدا و سیما گزارش‌های آقای جواد خیابانی در این مسابقات را دیده است؟ می‌داند گزارشگر عزیزشان در بازی قبلی پرسپولیس، بازیکنان جدید این تیم را نمی‌شناخت و حتی شماره پیراهن آنان را اشتباه می‌خواند؟! آقای خیابانی، احسان پهلوان را نمی‌شناخت و ووقتی او پاس گل داد، این بازیکن را شماره ۲۴ پرسپولیس خواند و این درحالی بود که شماره پیراهن این بازیکن ۱۴ بود! و اصلاً در پرسپولیس پیراهن شمارۀ ۲۴ به احترام‌ هادی نوروزی به بازیکن دیگری داده نمی‌شود.

در روزگاری که مردم بخاطر ارتباطات وسیع در سطح جهانی و گسترش شبکه‌های اجتماعی، گزارش‌های هیجان انگیز گزارشگران برنامه‌های ویدیویی و شبکه‌های ورزشی خارجی را می‌شنوند . می‌بینند، عیار گزارشگران ورزشی صدا و سیما بیش از قبل روشن شده است. مدیرانی که باعث شدند چهره‌هایی مانند عادل فردوسی پور و مزدک میرزایی از اجرای برنامه‌های ورزشی محروم شدند، کاش اینقدر هنر داشتند که جای آنها را با چهره‌هایی جدید و پرشور پر کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.