۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۸
کد خبر: 722249

سپهر حیدری پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس ضمن بالا دانستن شانس قهرمانی سرخپوشان در لیگ قهرمانان آسیا، گفت: النصر تیم خوبی است که توانسته در مرحله نیمه نهایی حضور پیدا کند اما نه به اندازه پرسپولیس.

 قدرت النصر به اندازه پرسپولیس نیست

قدس آنلاینسپهر حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به برتری دو بر صفر پرسپولیس برابر پاختاکور در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: تقابل با پاختاکور یکی از مسابقاتی بود که پرسپولیس در آن بسیار خوب و هوشمندانه بازی کرد و با بهترین روش توانست نماینده ازبکستان را حذف کند و به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کند.

وی افزود: پاختاکور تیم زیرکی بود که قصد داشت با استفاده از نفوذ از جناحین بتواند برای دروازه پرسپولیس خطر ایجاد کند اما سرخپوشان با تدابیر خوب کادرفنی جلوی این نقطه قوت حریف را گرفتند.

وی ادامه داد: از طرفی پاختاکور در این مسابقه با توجه به آنالیزی که از پرسپولیس داشت دو بازیکن خوب تیم یعنی بشار رسن و احسان پهلوان را کاملاً بسته بود اما کادر فنی هوشمندانه ظاهر شد و با اجازه دادن به مدافعان کناری برای نفوذ بیشتر زمینه سازی ایجاد خطر به روی دروازه حریف شد و در نتیجه هم دیدیم که دو گل روی این زیرکی به ثمر رسید.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: نباید درایت کادر فنی را نادیده بگیریم چرا که علاوه بر تدابیری که برای حملات تیم در نظر گرفته بود پس از اخراج بازیکن پاختاکور اجازه نفوذ بیشتری به یکی از هافبک های مرکزی خود داد تا بدین ترتیب راه را برای نفوذ از جناحین و ضربه زدن به حریف هموارتر شود که این هوش و ذکاوت کادرفنی نیز قابل تحسین است.

وی تصریح کرد: بازیکنان پرسپولیس فعل خواستن را صرف کردند و همین انگیزه قهرمانی در آسیا باعث شده تا چه نفرات قدیمی و چه نفرات جدید همه یکدل برای موفقیت پرسپولیس از جانشان مایه بگذارد و تا الان هم نتایج بی‌نظیری گرفتند
حیدری در مورد تقابل با النصر در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا هم گفت: از تیم قوی است نه به اندازه پرسپولیس و یا حتی تیمی مانند السد که ما نتوانستیم در زمین خودش آن را از پیش رو برداریم و شکست دهیم. با این حال مطمئنم کادرفنی برای تقابل با النصر هم بهترین تدابیر را خواهد اندیشید تا پرسپولیس را در فینال آسیا ببینیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.