مدیر ارتباطات و اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی، با بیان اینکه ما، روابط عمومی حضرت رضا(ع) هستیم بنابراین باید با گستره امام رضا(ع) به موضوعات نگاه کنیم اظهار کرد: دهه آخر صفر اوج خدمات روابط عمومی‌های وابسته به این آستان مقدس است.

دهه آخر صفر اوج خدمات روابط عمومی‌های آستان قدس رضوی است

به گزارش قدس آنلاین، عمار خسروجردی؛ مدیر ارتباطات و اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی در نشست هم‌اندیشی مدیران روابط عمومی موسسات و شرکت‌های وابسته آستان قدس رضوی با حضور رئیس مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی و جمعی از  مدیران روابط عمومی موسسات و شرکت‌ها در سالن همایش‌ها و نمایشگاه‌های این آستان ملکوتی برگزار شد، اظهار کرد: حسب دستور قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی تمامی موسسات و نهادها موظفند با هماهنگی مرکز ارتباطات و رسانه برای مجموعه خود مسئول روابط عمومی انتخاب کنند و از این فرصت برای دیده شدن در سطح استان و کشور بهره‌گیری کنند چرا که روابط عمومی چشم بینای آستان قدس رضوی است.

وی با تاکید بر اینکه عصر کنونی، عصر انفجار اطلاعات است، گفت: دغدغه مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی در حال حاضر تولیدات چند رسانه‌ای هدفمند است.

مدیر ارتباطات و اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی تاکید کرد: کار میدانی روابط عمومی‌های آستان قدس رضوی در شرایط کنونی ویژه دهه آخر صفر تعریف شده و ضروری است تمامی موسسات و سازمان‌ها برنامه‌های خود را ویژه این ایام به مرکز ارتباطات و رسانه اعلام کنند تا اطلاع‌یابی و اطلاع‌رسانی در این زمینه صورت بگیرد.

خسروجردی بر ارتقاء افق دید مدیر مجموعه توسط مسئول روابط عمومی، ایجاد اعتماد در افکار عمومی نسبت به مجموعه مذکور، ساماندهی کارشناسان روابط عمومی و ... تاکید کرد و گفت: ضروری است مسئولان روابط عمومی افکار عمومی ناظر بر مجموعه خود را به صورت دقیق و صحیح رصد کنند و بدون بزرگنمایی اطلاعات جمع‌آوری شده را به مدیر مربوطه انتقال دهند.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.