هم‌زمان با فرارسیدن اربعین سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) همایش علمی بین‌المللی «اربعین؛ مقاومت، امنیت و همگرایی» با همکاری و مشارکت دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) و دانشگاه علامه طباطبائی برگزار خواهد شد.

چهارمین همایش علمی بین‌المللی «اربعین؛ مقاومت، امنیت و همگرایی»

به گزارش قدس آنلاین،  «اربعین، امنیت، مقاومت و نقش کلیدی سرداران شهید سلیمانی و ابو مهدی المهندس»، «اربعین، انسجام  و وحدت ملت‌ها»، «اربعین و همگرایی جهان عدالت‌خواه در مقابله با استعمار جهانی»، «اربعین و تقویت همسایگی» و... از موضوعات این همایش است.

همچنین «اربعین به‌منزله میراث مشترک بشریت»، «اربعین و حق همبستگی در نظام بین‌المللی حقوق بشر» و «اربعین و فرهنگ ایثار و شهادت» از دیگر موضوعات چهارمین همایش علمی بین‌المللی «اربعین؛ مقاومت، امنیت و همگرایی» است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این همایش چکیده مقالات مرتبط با موضوعات ذکرشده خود را تا تاریخ ۱۲ مهرماه سال جاری به نشانی arbaeen۴@atu.ac.ir ارسال فرمایند.

این همایش ۱۶ و ۱۷ مهرماه سال جاری مصادف با ایام اربعین حسینی از ساعت ۱۵ تا ۱۸ برگزار می‌شود و علاقه‌مندان به شرکت در این همایش می‌توانند به لینک https://meeting.atu.ac.ir/ch/arbaeen-conference مراجعه فرمایند.

همچنین علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس www.arbaeen۴.atu.ac.ir مراجعه کنند.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.