وزیر ورزش و جوانان گفت: امیدوارم امروز هم پرسپولیس بتواند راهی فینال شود که باعث وحدت ملی و شور اجتماعی خواهد شد.

 سلطانی‌فر: امیدوارم پرسپولیس امروز فینالیست شود/ ورزش، سالم‌ترین ابزار برای پرکردن اوقات فراغت مردم است

قدس آنلاین؛ مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان در مراسم رونمایی از تندیس ۵ افتخارآفرین  ورزش کشور اظهار داشت: دستاوردهای خوبی در رویدادهای مهم بین‌المللی کسب کردیم. موفقیت همه رشته‌ها در سال‌های اخیر در وزنه‌برداری، کاراته، ووشو، بوکس، بسکتبال، والیبال، کبدی، تکواندو و ... به خاطر حمایت‌های دولت در شرایط سخت بوده است. با تامین منابع توانستیم در راستای حفظ وحدت ملی قدم برداریم.

وی تاکید کرد: همه باور دارند ورزش امروز موثرترین، سالم ترین ابزار برای پر کردن اوقات فراغت مردم است. با این بحران کرونا، برخی مسابقات مثل لیگ قهرمانان آسیا و موفقیت نمایندگان کشورمان باعث شده شادی به خانه‌های مردم بیاید. امیدوارم امروز هم پرسپولیس بتواند راهی فینال شود که باعث وحدت ملی و شور اجتماعی خواهد شد.

وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: به خاطر مشکلات ارز، ورزش هم نمی‌تواند از ارز دولتی استفاده کند. مطمئن هستیم در ادامه باز هم دولت در کنار ورزش خواهد بود. سال حساس و مهمی داریم. قرار بود المپیک مرداد امسال باشد که به دلیل کرونا به تعویق افتاد. ورزشکاران ما در آمادگی بودند و با پیش‌بینی‌هایی که در ستاد داشتیم، حتما سهمیه‌ها نسبت به دوره قبل افزایش پیدا می‌کرد. این تاخیر مشکلاتی برای همه کشورها از جمله ایران به وجود می‌آورد. نمی‌دانیم المپیک برگزار می‌شود یا خیر اما امیدواریم نتایج خوبی حاصل شود.

سلطانی‌فر افزود: پایه و اساس موفقیت‌های ورزش مرهون تلاش همه فعالان عرصه ورزش، روسای فدراسیون‌ها، مدیران استان‌ها، کمیته المپیک و پارالمپیک، ورزشکاران و همه بوده است به ویژه وحدتی که امروزه بین وزارت، کمیته ملی المپیک و پارالمپیک وجود دارد باعث شده که شرایط ورزش خوب باشد.

وی خاطرنشان کرد: برای این مراسم و موزه ملی ورزش خیلی‌ها زحمت کشیدند اما کار اصلی را آقای صالحی‌امیری انجام داد. خیلی‌ها می‌خواستند این کار را انجام دهند اما با محوریت صالحی‌امیری این طرح اجرایی شده است. مدال‌ها امروز از خانه‌ها و فدراسیون‌ها به موزه آمده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.