معاون استاندار و فرماندار ویژه تربت‌حیدریه از تولید روزانه ۱۰۰ هزار ماسک سه لایه پزشکی با قیمت مصوب در این شهرستان خبر داد.

روزانه ۱۰۰ هزار ماسک در تربت‌حیدریه تولید می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، علی رستمی  با اشاره به وضعیت قرمز این شهرستان به لحاظ شمار مبتلایان به ویروس کرونا بی‌توجهی برخی مردم به رعایت پروتکل‌های اجتماعی و فاصله‌گذاری اجتماعی را علت اصلی افزایش آمار بیماران ذکر کرد و افزود: در صورت تداوم وضعیت موجود، مجبور هستیم طبق تصمیمات ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های جدیدی را اعمال کنیم.

وی ادامه داد: با هدف مقابله با بیماری کووید۱۹، با برپایی گشت مشترک و بازرسی روزانه از اصناف و دستگاه‌های اجرایی بازدید و در صورت رعایت نکردن نکات بهداشتی و استفاده نکردن از ماسک با متخلفان برخورد قانونی می‌شود.

فرماندار تربت حیدریه با اشاره به آغاز فصل سرما و شیوع آنفلوانزا،  رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، شست و شوی مرتب دست‌ها و استفاده از ماسک را مهمترین راهکار مقابله با ویروس کرونا اعلام کرد و از مردم خواست با مسوولان در پیشگیری از شیوع و کنترل کووید ۱۹ همکاری بیشتری داشته باشند.

دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه به ۳۶۳ هزار نفر جمعیت ساکن سه شهرستان تربت‌حیدریه، مه‌ولات و زاوه در جنوب استان خراسان رضوی خدمت می‌کند.
این دانشگاه ۱۹۰ تخت در بیمارستان نهم دی تربت‌حیدریه و ۲۰ تخت در بیمارستان شهر مه‌ولات دارد.

مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت‌حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب‌ مشهد واقع است.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.