رییس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: کلینیک بیماران تنفسی و کووید ۱۹ در مرکز آموزشی درمانی واسعی این شهر ویژه شهرستان‌های سبزوار، جوین، جغتای، داورزن، خوشاب و ششتمد راه‌اندازی شد.

کلینیک بیماران تنفسی و کرونایی در سبزوار فعال شد

به گزارش قدس آنلاین، دکتر علیرضا مسلم افزود: در این کلینیک بیماران تنفسی و کووید ۱۹، پزشکان متخصص عفونی و کادر مجرب حضور دارند و  خدمات درمانی و مشاوره ای به بیماران مرتبط ارایه می‌دهند.
وی اضافه کرد: این کلینیک در دو نوبت صبح و عصر آماده پذیرش بیماران است و مراجعان می توانند برای گرفتن نوبت معاینه و مشاوره تلفنی جهت تشخیص، غربالگری و درمان بیماری کرونا با شماره تلفن ۴۴۶۶۵۷۲۶ تماس بگیرند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: با توجه به شیوع دوباره ویروس کرونا و افزایش مبتلایان به بیماری کووید ۱۹، این شهرستان هم اینک از این نظر در وضعیت قرمز قرار گرفته است لذا به شهروندان توصیه می‌شود از حضور غیر ضروری در مکان‌های شلوغ و پرتردد خودداری کنند و در صورت حضور در این مکان‌ها از ماسک استفاده کنند.
مرکز آموزشی، درمانی واسعی در شهر سبزوار به طور ویژه برای پذیرش بیماران مشکوک به ابتلا به بیماری کووید ۱۹ در نظر گرفته شده است.
۳۷ مرکز بهداشتی درمانی، ۱۹۴ خانه بهداشت و ۶ بیمارستان زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی سبزوار به جمعیت نیم میلیون نفری شهرستان‌های سبزوار، جوین، داورزن، جغتای، خوشاب و ششتمد در غرب خراسان رضوی خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می‌کنند.
سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

آخرین وضعیت شیوع ویروس کرونا (بیماری کووید ۱۹) در ایران عبارت است از  ۴۶۴ هزار و ۵۹۶ مبتلا، ۲۶ هزار و ۵۶۷ مورد فوتی و ۳۸۵ هزار و ۲۶۴ نفر بهبود یافته.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.