مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی در خصوص تامین تبلت برای دانش آموزان نیازمند استان گفت: در مرحله اول حدود ۱۵ هزار تبلت، اعلام نیاز شده که قرار است کمیته امداد در سراسر کشور برای مرحله نخست ۵۰ تا ۶۰ هزار تبلت را توزیع کند وتهیه سهم استان هم قرار است تا اواخر ماه اقدام شود.

تامین ۱۵ هزار تبلت برای دانش آموزان نیازمند این استان

به گزارش قدس آنلاین، حبیب الله آسوده با عنوان اینکه حدود ۳۰ هزار دانش آموز تحت حمایت این نهاد هستند، اظهار کرد: علاوه‌بر امدادگران این نهاد، خیران و فروشندگان برای تعدادی از دانش‌آموزان گوشی هوشمند و یا تبلت تامین کرده‌اند که متاسفانه اکنون در بازار، وضعیت تبلت دچار مشکل و نوسان قیمت است.

وی با بیان اینکه در حال رایزنی هستیم تا با رفع موانع نسبت به تامین تبلت برای خانواده‌های دارای دانش‌آموز نیازمند اقدام شود، افزود: وظیفه داریم تا در حاشیه شهر برای دانش‌آموزان مددجو که فاقد گوشی هستند، حمایت و پیگیری لازم را داشته باشیم و برای دانش‌آموزان غیر تحت پوشش نیز به صورت موردی از طریق مراکز نیکوکاری و خیریه‌ها پیگیری صورت می‌گیرد.

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی با اشاره به ضرورت پای کار بودن همه دستگاه‌ها با مداخله‌گری آموزش و پرورش و استفاده از ظرفیت سایر دستگاه‌های انقلابی و اداری بیان کرد: بحث تبلت یک موضوع است و بحث هزینه‌های اینترنت که هنوز قطعی نشده برای نیازمندان بحث مفصل‌تری است که وزارت ارتباطات باید در این زمینه تدابیر لازم را داشته باشد.

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی یادآور شد: اکنون حدود ۲۰۴ هزار خانواده تحت پوشش این نهاد هستند.

طرح همبازی در خراسان رضوی اجرا می‌شود

وی همچنین از اجرا شدن طرح «همبازی» در قالب رزمایش ایران همدل به منظور کمک به دانش‌آموزان نیازمند با همکاری مشترک با اداره پست خبر داد.

آسوده با اعلام اینکه این طرح در راستای ارتقاء نشاط اجتماعی برای خانواده‌های تحت حمایت برگزار می‌شود، افزود: مردم نیکوکار می‌توانند هدایای خود از قبیل نوشت‌افزار، کتاب، اسباب‌بازی، لوازم آموزش تحصیل مجازی را به باجه‌های پستی یا کامیون‌های ویژه طرح همبازی در سطح استان تحویل دهند.

وی با اشاره به استقرار ۳۸ پایگاه ثابت این نهاد در سطح استان و ۱۴ پایگاه سیار(خودروهای پست) آماده جمع‌آوری اقلام اهدایی مردم برای کودکان نیازمند هستند، گفت: امسال به دلیل شیوع کرونا با همکاری مشترک بین این نهاد با اداره کل پست، هدایای مردم را به دست نیازمندان خواهیم رساند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، آسوده اظهار کرد: طرح همبازی در چارچوب شور عاطفه‌ها آغاز شده و در خراسان رضوی تا ۱۶ مهرماه ادامه دارد.

گفتنی است، مردم نیکوکار می‌توانند هدایای غیر نقدی خود را علاوه بر دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری به خودروهای ویژه‌ پست که برای ین طرح پیش‌بینی شده‌ است، تحویل دهند تا به دست کودکان نیازمند برسد. همچنین می‌توانند برای وجوه نقدی خود نسبت به واریز به شماره کارت ۱۱۰۳-۹۹۵۱-۹۹۱۸-۶۰۳۷ نزد بانک ملی و یا شماره گیری کد # ۰۵۱ * ۸۸۷۷* اقدام کنند.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • عاشوری ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
    0 0
    من‌مددجوی ‌امداد هستم‌ دخترم‌مدرسه ‌میره‌کمیته‌امداد رفتم‌ گفتند باید یک‌میلیون‌و پانصدهزار بریزید حساب‌امداد یک‌تبلت ‌به ‌شما هدیه‌ بدهند ماباقیشو امداد میده‌.. مااگر۱۱۵۰۰ داشتم‌ یک گوشی ‌دست‌دوم‌ میگرفتیم.