نماینده تربت حیدریه ، مه ولات و زاوه گفت: اکثریت مجمع نمایندگان خراسان رضوی با برکناری مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان موافق بوده اند و مجمع در تعویق جلسه تودیع و معارفه سرپرست جدید هیچ نقشی نداشته است.

موافقت  اکثریت مجمع نمایندگان خراسان رضوی با برکناری مدیرکل اداره کار/مدیر توانمند در ۱۰۰روز مشکلات را برطرف خواهد کرد !

محسن زنگنه در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: اکثریت مجمع نمایندگان خراسان رضوی با برکناری سنجری ، مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان موافق بوده اند.

وی با بیان اینکه شرایط معیشتی و اقتصادی فعلی جامعه نباید بهانه ای برای ادامه فعالیت مدیران غیر توانمند باشد، تصریح کرد:  نمایندگان در امور اجرایی و تغییر و تحول مسئولان استانی دخالت نمی کنند و بیشتر نقش مشورتی دارند ،  از این رو  وزارت کار و رفاه اجتماعی نیز بر اساس شاخص های ارزیابی ، نظر مجمع نمایندگان خراسان رضوی درباره این تغییر را جویا شده و اکثریت اعضا مجمع نیز موافقت خود را با این موضوع اعلام کرده اند که در نهایت وزارتخانه تصمیم به تغییر و جابه جایی در این مسئولیت  گرفته است.

نماینده تربت حیدریه، مه ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مجمع نمایندگان هیچ نقشی در لغو مراسم تودیع و معارفه مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان نداشته اند،  افزود: وقتی مجمع نمایندگان موافقت خود را با این تغییر اعلام کرده است نباید برخی از نمایندگان استان خارج از تصمیم مجمع عمل کرده و برای لغو این جابه جایی به وزارت کار اعمال فشار کنند، زیرا این تصمیم استانی است و نظر مجمع ملاک و مورد نظر است نه نظر یک یا دو نفر از نمایندگان، از این رو بهتر بود ابتدا این افراد نظر خود را در مجمع نمایندگان  اعلام می کردند.

زنگنه ادامه داد:  خراسان رضوی در طول سال های گذشته از عدم وحدت نمایندگان  خود در مجلس شورای اسلامی رنج برده است  از این رو انتظار می رود در مجلس یازدهم اعضای مجمع به نظر اکثریت در حوزه مسائل مختلف از جمله تغییر در سطح مدیرکل در استان  و همچنین وحدت و انسجام در سایر موضوع ها  احترام بگذارند .

وی در مورد احتمال قرار گرفتن یک فرد غیر بومی در این مسئولیت و در طی چندماه باقی مانده از دولت فعلی نیز گفت: حضور افراد غیر بومی برای تصدی مسئولیت های کلان مدیریتی در خراسان رضوی همیشه وجود داشته  است به طوری که استاندار قبلی نیز غیر بومی بود. از طرفی در واگذاری  مسئولیت ها به افراد  در یک پست مدیریتی باید  شایسته سالاری  و توانمند بودن مد نظر قرار بگیرد و بین دو نفر که دارای این ویژگی باشند اولویت با یک فرد بومی و آشنا به استان است.  همچنین اگر فردی دارای توانمندی های لازم باشد قادر به برطرف کردن مشکلات در ۱۰۰ روز و برطرف کردن سوء مدیریت ها، ناکار آمدی ها  و ناعدالتی های خواهد بود.   

انتهای پیام/ 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.