مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی گفت: طرح «همبازی» در قالب رزمایش ایران همدل به منظور کمک به دانش‌آموزان نیازمند با همکاری مشترک با اداره پست انجام می شود.

خوشحالی کودکان نیازمند خراسان رضوی با اجرای طرح همبازی

به گزارش قدس آنلاین، حبیب الله آسوده مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی با اشاره به اینکه این  طرح به منظور ارتقای نشاط اجتماعی برای خانواده‌های تحت حمایت برگزار می‌شود، گفت: مردم نیکوکار می‌توانند هدایای خود از قبیل نوشت‌افزار، کتاب، اسباب‌بازی، لوازم آموزش تحصیل مجازی را به باجه‌های پستی یا کامیون‌های ویژه طرح همبازی در سطح استان تحویل دهند.

او با اشاره به استقرار ۳۸ پایگاه ثابت این نهاد در سطح استان و ۱۴ پایگاه سیار (خودروهای پست) آماده جمع‌آوری اقلام اهدایی مردم برای کودکان نیازمند هستند، افزود: امسال به دلیل شیوع کرونا با همکاری مشترک بین این نهاد با اداره کل پست، هدایای مردم را به دست نیازمندان خواهیم رساند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی ادامه داد: طرح همبازی در چارچوب شور عاطفه‌ها آغاز شده و در خراسان رضوی تا ۱۶ مهرماه ادامه دارد.

آسوده بیان کرد: مردم نیکوکار می‌توانند هدایای غیر نقدی خود را علاوه بر دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری به خودروهای ویژه پست که برای این طرح پیش‌بینی شده است، تحویل دهند تا به دست کودکان نیازمند برسد، همچنین می‌توانند برای وجوه نقدی خود نسبت به واریز به شماره کارت ۱۱۰۳-۹۹۵۱-۹۹۱۸-۶۰۳۷ نزد بانک ملی و یا شماره گیری کد # ۰۵۱ * ۸۸۷۷* اقدام کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.