مدیرعامل انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس، دبیر دومین دوره جشنواره ملی تئاتر «سردار آسمانی» را معرفی و منصوب کرد.

دبیر دومین دوره جشنواره ملی تئاتر «سردار آسمانی» معرفی شد

به گزارش قدس آنلاین، حمید نیلی طی حکمی امیرحسین شفیعی را به‌عنوان دبیر دومین دوره جشنواره سراسری تئاتر «سردار آسمانی» منصوب کرد.

در بخشی از این حکم آمده‌است:

«نظر به تعهد و تخصص و سوابق ارزشمند جنابعالی در عرصه هنرهای نمایشی و با عنایت به پیشنهاد مدیر کل محترم اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان و برگزاری مطلوب این رویداد در سال گذشته و همزمان با ایام شهادت سردار آسمانی مردم ایران، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی-رضوان الله تعالی علیه- جنابعالی را به‌عنوان دبیر دومین دوره این رویداد فرهنگی که به نام و یاد شهدا مزین می‌باشد منصوب می‌نمایم.

امید است در سایه مشارکت و همدلی توانمندان و فرهیختگان هنرمند و اهالی شریف تئاتر کشور، شاهد برگزاری باشکوه و مطلوب این دوره از جشنواره باشیم.»

گفتنی است امیرحسین شفیعی سال گذشته نیز از سوی مدیرعامل انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس، به‌عنوان دبیر جشنواره «سردار آسمانی» منصوب شده بود.

دومین دوره جشنواره ملی تئاتر «سردارآسمانی» به همت اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی کرمان و انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس در سه بخش نمایش‌نامه‌نویسی، تئاترصحنه‌ای و خیابانی، دی‌ماه سال جاری در کرمان برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.