مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان سرخس از نوسازی شبکه و انشعابات آب بافت فرسوده "شهرقدیم" سرخس خبرداد.

شبکه و انشعابات آب "شهرقدیم" سرخس نوسازی شد

به گزارش قدس آنلاین، امیرپوروحدتی افزود: در اجرای این طرح نسبت به اصلاح ۵ کیلومتر شبکه و نوسازی ۴۰۰فقره انشعاب آب در این منطقه اقدام شد.

وی با اشاره به تعویض ۳۱فقره شیرفلکه توزیع در سرخس از اجرای ۹۰درصد عملیات زونبندی این شهر خبرداد و خواستار تسریع در انتقال آب سد دوستی به شهر سرخس شد.

به گفته وی یک چهارم شبکه توزیع آب سرخس در بافت قدیم شهرقرار دارد و این در حالی است که ضخامت بالای آسفالت معابر (تاکنون چهار لایه) مانع روند بازسازی و نوسازی شبکه و شیرآلات آب این محلات به صورت عمرانی و امانی نشده است.

وی همچنین با اشاره به  خدمات رسانی آبفای سرخس به ۶۳ روستا این شهرستان با ۵۳هزار نفرجمعیت اظهار داشت : در پی اجرای طرح یک پارچه سازی شرکت های آبفا شهری و روستایی اقدامات قابل توجهی در سطح روستاها انجام شد.

وی با تاکید بر تلاش امور سرخس برای تامین آب پایدار روستاها گفت: با تجهیز چاه رزرو مجتمع "پل خاتون" شش روستای زیر مجموعه در صورت خروج چاه اصلی از مدار با تهدید بی آبی مواجه نخواهند شد.

وی خاطر نشان کرد: ایستگاه پمپاژ تصفیه خانه مجتمع امام رضا(ع) هم ۱۲ روستا رآبرسانی می کند از محل منابع داخلی طراحی مجدد و تجهیز ووارد مدار شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.