سخنگوی ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در خراسان رضوی گفت: تا این لحظه هیچ تصمیم و سیاست جدیدی برای اعمال محدودیت یا تعطیلی کرونایی در استان از سوی رئیس ستاد کرونای استان اعلام نشده است.

هیچ تصمیم جدیدی برای محدودیت یا تعطیلی کرونایی در خراسان رضوی اعلام نشده است

دکتر محمدحسین بحرینی در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: اعمال هرگونه محدودیت و یا تعطیلی  کرونایی در خراسان رضوی باید توسط رئیس ستاد کرونای استان که استاندار مسئولیت آن رابرعهده دارد گرفته شود.

وی تصریح کرد: از این رو اگر سرپرست فعلی استانداری خراسان رضوی که همزمان معاون سیاسی و اجتماعی استانداری ، رئیس و دبیر ستاد کرونای استان نیز هست دراین باره تصمیم جدیدی اعلام کند از طریق رسانه ها  به اطلاع مردم خواهد رسید .

سخنگوی ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا خراسان رضوی افزود: تا این لحظه هیچ تصمیم و سیاست جدیدی برای اعمال محدودیت یا تعطیلی کرونایی در استان از سوی رئیس ستاد کرونای استان اعلام نشده است و من نیز رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد هستم و در باره مسائل خارج از دانشگاه هیچ گونه اظهار نظری نمی کنم و از طرفی حق دخالت نیز ندارم.

وی در مورد اینکه جعفری رئیس ستاد کرونای استان نیز پاسخگو نیست آدرس استانداری را اعلام و عنوان کرد: به استانداری که در خیابان بهار مستقر است بروید و پاسختان را دریافت کنید .

بحرینی همچنین در باره وضعیت شهرستان مشهد نیز گفت: شرایط کرونایی این شهرستان به گونه ای نیست که خواسته باشیم تصمیم جدیدی برای آن اعمال کنیم و با همکاری و همراهی مردم باید وضعیت فعلی را حفظ کنیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.