دویست‌ و پنجاه ‌و ‌دومین مسابقه فرهنگی «خط حزب‌الله» به همت معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی برگزار می‌شود.

میزبانی حرم مطهر رضوی از مسابقه فرهنگی «خط حزب‌الله»

به گزار قدس آنلاین،  رهبر معظم انقلاب اسلامی در ارتباط تصویری با رؤسا و مدیران آموزش و پرورش با اشاره‌ دوباره به موضوع سند ۲۰۳۰ و خطرات ناشی از اجرای آن در برخی مراکز آموزشی کشور به مسئولان امر هشدار دادند. به همین منظور، دویست‌وپنجاه‌ودومین هفته‌نامه‌ خط حزب‌الله با عنوان «بار دیگر مخاطب بایدها» به بازخوانی هشدارهای مکرر رهبر انقلاب درباره‌ این سند پرداخته است.
معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی این هفته نیز طبق روال هفته‌های گذشته، در راستای آگاهی‌بخشی و آشنایی زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی امام هشتم(ع) با منویات مقام معظم رهبری، میزبان برگزاری مسابقه فرهنگی «خط حزب‌الله» بر اساس محتویات این نشریه است.
سؤالات از دویست‌وپنجاه‌ودومین شماره این نشریه طراحی ‌شده است. آخرین مهلت شرکت در این مسابقه ۲۴ مهر ۱۳۹۹ است.
علاقه‌مندان می‌توانند به بخش مسابقات سایت حرم مطهر رضوی به نشانی razavi.aqr.ir مراجعه کنند. پس از دریافت نشریه مذکور، پاسخ‌نامه را تکمیل و به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۸۰۲۲۲۲ ارسال کنند و در صورت برنده شدن، از جوایز متبرک آستان قدس رضوی بهره‌مند شوند.
گفتنی است نشریه‌ «خط حزب‌الله» به عنوان رسانه مکتوب پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR با هدف انتشار در محافل انقلابی، نمازهای جمعه، هیئت‌های مذهبی و پایگاه‌های بسیج منتشر می‌شود.

منبع: آستان نیوز

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.