این روز ها در پی از رونق افتادن سینماها و عدم میل سازندگان فیلم ها به اکران آثارشان در سالن های سینمایی، تمام بار بر دوش نمایش خانگی افتاده است و بازار این مدیوم به شدت رونق گرفته است، قرار است که آثار سریالی بسیار متنوع و زیبایی را در پاییز و زمستان ۹۹ شاهد باشیم. با ما در این پست همراه باشید جهت مرور این عناوین.

سریال های سیاوش و قورباغه در شبکه نمایش خانگی

در حالی که آقازاده تنها سریال پرطرفدار کنونی در حال پخش می باشد، با پخش قریب الوقوع سریال های قورباغه و سیاوش رقابت در پاییز امسال به اوج خود می رسد. جهت دانلود قسمت اول سریال قورباغه و سیاوش به لینک های معرفی شده در این مقاله مراجعه کنید.

شما می توانید با مراجعه به وبسایت کول دانلود افزون بر این آثار به گنجینه ای بزرگ از محصولات جدید و قدیمی سینمای خانگی دسترسی داشته باشید. کول دانلود از به روزترین و پیشگام ترین سایت ها در زمینه دانلود فیلم و سریال های ایرانی می باشد. همچنین در بالای منوی سایت، گزینه سرچ وجود دارد و شما می توانید به هر فیلم دیگری که نیاز داشته باشید با یک جستجوی ساده، دسترسی داشته باشید.

سریال قورباغه یک اثر در مدیوم بالا با آهنگسازی:  قورباغه در ۱۶ قسمت و با تهیه ‌کنندگی علی اسدزاده آخرین مراحل ثبت و اخذ مجوزهای پخش و توزیع در شبکه نمایش خانگی را پشت سر می گذراند.

این سریال در سال ۹۸ به کارگردانی هومن سیدی و با شرکت چهره های معروفی چون سحر دولتشاهی، صابر ابر، نوید محمدزاده، نوید پورفرج و فرشته حسینی تولید و ساخته شده است.

در خلاصه داستان سریال قورباغه آمده است که: دنیا برای من جای کوچیکیه. بعضی اوقات فکر می ‌کنم دارم خفه می ‌شم. احساس می‌کنم همه جا بسته است و من نمی ‌تونم نفس بکشم.

سریال قورباغه که قسمت هایی از آن نیز در خارج از کشور تولید شده است، همینک آخرین مراحل خود را برای پخش در شبکه نمایش خانگی می گذراند. در پایان برای راحتی شما کاربران عزیز، لینک دانلود قسمت اول قورباغه در سایت کول دانلود نیز درج شده است.

دریافت قانونی این اثر :دانلود سریال قورباغه

سریال سیاوش به تهیه کنندگی: مهدی یاری و کارگردانی: سروش محمدزاده نیز نام دیگر سریال پاییز امسال است که در حال آماده سازی برای پخش در شبکه نمایش خانگی  می باشد. لازم به ذکر است که فاز نخست فیلمبرداری این سریال در زمستان ۹۸ و تا پیش از شیوع ویروس کرونا به وسیله نیما اقلیما کارگردانی شده بود و در فاز دوم که از خرداد امسال و پس از رفع نسبی محدودیت های کرونایی کلید خورده بود به وسیله سروش محمدزاده ساخته شده است.

سیاوش از جمله محصولات کمپانی سرو رسانه پارسیان می باشد که در سبک سریال های پیشین این شرکت مانند گلشیفته، ممنوعه و کرگدن می باشد. ژانر معمایی، هیجانی. علاقمندان به سریال های شبکه نمایش خانگی حتما به یاد دارند که در گذشته، سریال آسپرین نیز از همین شرکت و به همین سبک مذکور ساخته شده بود.

امیر جعفری , رضا کیانیان , میلاد کی مرام و محیا دهقانی در حالی بازیگران سیاوش را تشیل داده اند که در خلاصه داستان: آن آمده است که سیاوش سریالی ملودرام با رگه ‌های تند نقد اجتماعی است که با لوکیشن ‌هایی در کف جنوب شهر تهران تولید شده است و به ‌سبک بلاک ‌باسترهای هالیوودی مونتاژ شده است.

در پایان شما را به تماشای این سریال در سایت کول دانلود دعوت می نماییم.

دریافت قانونی: دانلود سریال سیاوش

.

آقازاده از موفق ترین و محبوب ترین سریال های امسال بوده است که همینک به ایستگاه شانزدهم رسیده است. در پازنده قسمت قبلی همواره شاهد استقبال فراوان مخاطبین بودیم. استفاده از بازیگران مشهور و به نامی همچو امیر آقایی , امین حیایی , جمشید هاشم پور , سینا مهراد , دیبا زاهدی , کامبیز دیرباز , لعیا زنگنه , مهدی سلطانی , نیکی کریمی , امین تارخ, سامیه لک, ثریا قاسمی در کنار فیلمنامه قوی و البته موضعات روز جامعه که بیشتر درباره زد و بند های سیاسی و اقتصادی که به نوعی تمامی مردم با آن درگیر و زخم خورده آن هستند، همه و همه در کنار هم باعث شده است تا این سریال را به این سطح از موفقیت برساند.

همینک شما را دعوت به تماشای قسمت ۱۶ سریال آقازاده می کنیم. همچنین همگی قسمت های دیگر این سریال نیز از لینک زیر قابل دسترس می باشد.

دریافت لینک قانونی: سرچ در سایت کول دانلود

رپرتاژ آگهی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.