رئیس هیئت پزشکی ورزشی خراسان ‌رضوی گفت: سالن های ورزشی در صورت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و بعد از دوبار تذکر، پلمب خواهند شد.

پلمب سالن‌های ورزشی متخلف بعد از دو بار تذکر

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا گلدوزیان بیان کرد: اگر مشاهده شود که سالن های ورزشی پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند، برای بار اول تذکر داده می شود، داد اگر توجه نکردند برای بار دوم تذکر داده شده و احضار می شوند و در صورت عدم رعایت پروتکل ها پلمب می شوند.

رئیس هیئت پزشکی ورزشی خراسان ‌رضوی در خصوص بازرسی ها از سالن های ورزشی گفت: بازرسی ها با همکاری اداره ورزش و جوانان مشهد به صورت تصادفی انجام خواهد شد.

وی عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و قوانین وزارت ورزش و جوانان، داشتن دارو و مکمل ها و تخلفات تعرفه ای را مقیاس اصلی برای تخلف سالن های ورزشی دانست و افزود: سالن های ورزشی باید فاصله های اجتماعی را رعایت کنند، رعایت فاصله فیزیکی دو متر بین هر ورزشکار الزامی است و به ازای هر ۱۰۰ مترمربع ۶ نفر می‌توانند به طور همزمان فعالیت ورزشی داشته باشند، مواد ضدعفونی کننده دست باید به تعداد متناسب با ورزشکاران در سالن ورزشی وجود داشته باشد و تمامی اعضایی که در سالن حضور دارند حتما باید از ماسک استفاده کنند.

رئیس هیئت پزشکی ورزشی خراسان ‌رضوی در خصوص شایعات مطرح شده در فضای مجازی که نباید ورزشکاران در حین انجام فعالیت های ورزشی از ماسک استفاده کنند، گفت: ورزشکاران حین انجام فعالیت های ورزشی توصیه می شود از ماسک های سه لایه معمولی استفاده کنند.

منبع:مهر

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.