۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۹
کد خبر: 722640

گیلان - مدیرعامل شرکت برق منطقه ای استان گیلان گفت: با افتتاح پست ۶۳ کیلوولت آستارا، برق این بندر مرزی تقویت و قابلیت انتقال انرژی به کشورهای همسایه مهیا می شود.

برق آستارا تقویت می شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی برق منطقه ای گیلان ،بهمن داراب زاده در جریان بازدید از پروژه های برق آستارا، اظهار کرد: پست ۶۳ کیلوولت آستارا به همراه ۶ طرح دیگر شرکت برق منطقه ای گیلان در اقصی نقاط استان، تا پایان امسال افتتاح و مورد بهره برداری قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه علاوه بر پست ۶۳ کیلوولت، با ظرفیت ۸۰ مگاوات آمپر، خط کابلی تغذیه کننده به طول ۹ کیلومتر و توسعه پست ۲۳۰ کیلوولت در مجموع با اعتباری بالغ بر یک هزار میلیارد ریال نیز افتتاح می شود، ادامه داد: این طرح ها با هدف افزایش ضریب پایداری و رفع ضعف ولتاژ اجرا می شود.

وی به قابلیت انتقال انرژی به کشورهای همسایه از طریق مرز شهرستان آستارا اشاره کرد و افزود: ویژگی گردشگرپذیر بودن و قرار گرفتن در نوار مرزی این شهرستان، بر ضرورت تقویت برق آن افزوده است.

داراب زاده ضمن تأکید بر همکاری های لازم در این خصوص، خاطرنشان کرد: از ۴۹ هزار مشترک برق در آستارا ۷۱ درصد مسکونی، ۱۷ درصد تجاری و بقیه کشاورزی، تولیدی و عمومی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.