گوشی هوشمند Motorola Razr ۵G با Snapdragon ۷۶۵G راه اندازی شد.

گوشی هوشمند Motorola Razr ۵G عرضه شد +عکس

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، موتورولا اوایل سال جاری میلادی اولین گوشی تاشو خود را با نام Motorola Razr معرفی کرد. این برند متعلق به لنوو مدل ۵G دستگاه را ماه گذشته در آمریکا راه اندازی کرد و حال موتورولا گوشی هوشمند تاشو را به بازار جهانی آورده است.

گوشی هوشمند Motorola Razr ۵G در مقایسه با مدل قبلی خود از دوربین های داخلی و دوربین پیشرفته ای برخوردار است، همچنین از یک طراحی جدید با مکانیزم لولای فوق العاده براق بهره می برد. آخرین دستگاه موتورولا با Galaxy Z Fold۲ ۵G و Galaxy Z Flip سامسونگ رقابت خواهد کرد. بیایید نگاهی به Motorola Razr ۵G بیندازیم:



مشخصات و ویژگی‌های Motorola Razr ۵G

نمایشگر داخلی Motorola Razr ۵G دارای صفحه نمایش ۶.۲ اینچی pOLED با نسبت ابعاد ۲۱: ۹ است. این گوشی هوشمند ، شکاف گسترده ای را که در بالای آن قرار دارد و یک دوربین سلفی را در خود جای داده است ، حفظ می کند. در نمای خارجی، این گوشی هوشمند تاشو از صفحه نمایش OLED ۲.۷ اینچی بهره می برد، صفحه ثانویه قابلیت نمایش برنامه هایی مانند دوربین ، پیام ها ، ماشین حساب ، YouTube ، Google Home ، News و Keep را دارد. Motorola Razr ۵G همراه با اسکنر اثر انگشت در آرم این برند در صفحه پشتی تعبیه شده است.

در بخش عکاسی ، Motorola Razr ۵G با دوربین اصلی ۴۸MP با دیافراگم f / ۱.۷ به روز شده است. این گوشی هوشمند دارای یک دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی است و همراه با OIS ، فوکوس خودکار لیزر ، فلاش LED و سایر ویژگی های مربوط به دوربین راهی بازار می شود.



در زیر درب موتورولا Razr ۵G یک پردازنده Snapdragon ۷۶۵G قرار دارد که با شبکه های ۵G سازگار است، این دستگاه ۸ گیگابایت RAM LPDDR۴x و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی دارد و هیچ شکاف کارت microSD برای گسترش فضای ذخیره سازی وجود ندارد، موتورولا Razr ۵G توسط یک واحد باتری ۲۸۰۰ میلی آمپری با پشتیبانی از شارژ ۱۵ وات پشتیبانی می شود و از نظر نرم افزاری ، این گوشی هوشمند در Android ۱۰ به صورت پیش فرض اجرا می شود.

گوشی هوشمند Motorola Razr ۵G دارای گزینه های اتصال مانند پورت USB-C ، اسلات تک سیم کارت نانو ، پشتیبانی از e-SIM ، Wi-Fi ، بلوتوث ۵.۰ ، NFC و GPS است و این گوشی تاشو فاقد جک هدفون ۳.۵ میلی متری است.

قیمت موتورولا Razr ۵G

گوشی هوشمند Motorola Razr ۵G دارای برچسب قیمتی معادل ۱۲۴،۹۹۹ روپیه است، این گوشی هوشمند برای رزرو قبلی در Flipkart و فروشگاه های خرده فروشی پیشرو آماده است که از امروز پیش خریدها آغاز و فروش آن از ۱۲ اکتبر آغاز می شود. دارندگان کارت های بانکی HDFC می توانند ۱۰ هزار روپیه تخفیف فوری استفاده کنند و قیمت این گوشی هوشمند را به ۱۱۴،۹۹۹ روپیه کاهش دهند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.