نخستین نشست خبری باشگاه شهرخودرو با حضور اهالی رسانه صبح دیروز در مشهد برگزار شد تا سؤالات پرشماری از کادر مدیریتی و فنی باشگاه مطرح شود.

قول قهرمانی پس از سه سال را نمی‌دهم

قدس آنلاین: حمیداوی و رحمتی تلاش کردند روابط خود را با رسانه‌ها نزدیک نشان دهند، البته که برخی سؤالات فضای جلسه را به فضایی انتقادی تبدیل کرد تا این دو یک روز خاص را سپری کنند.

فرهاد حمیداوی در ابتدای این نشست خطاب به اهالی رسانه‌ها گفت: در حق اصحاب رسانه کوتاهی کردیم، می‌خواهم در این جلسه این کوتاهی را جبران کنم و از اصحاب رسانه تشکر کنم که همراه ما بودند، کسانی که از ما انتقاد کردند سبب شدند در باشگاه فعال‌تر باشیم و به‌روزتر عمل کنیم.

*خواهش برای زمین تمرین

مالک باشگاه شهر خودرو  در پاسخ به اینکه توقع دارید مسئولان چه کمکی به تیم داشته باشند، گفت: واقعیت امر این است در دو سالی که گذشته همیشه گفتم توقع‌ام از همه همدلی بوده از همه خواهش می‌کنم از مسئولان بخواهید  فقط یک زمین تمرین به ما بدهند، روز اول تعهد دادم اجازه انتقال امتیاز باشگاه به استان دیگر را نداشته باشم و فقط گفتم یک زمین تمرین دهید نه به من بلکه به باشگاه.

*سه ساله با رحمتی

حمیداوی همچنین درباره برنامه باشگاه و اعضای هیئت مدیره شهرخودرو تصریح کرد: مهدی رحمتی با ما سه ساله قرارداد بسته، توقع ما از رحمتی قهرمانی در سال سوم است، جواد وطن خواه تا آخر عمر عضو هیئت مدیره ما خواهد بود این اجبار است. خدایی و علی‌پور نیز از دیگر اعضای هیئت مدیره هستند.

*پیشنهاد ۱۲ میلیاردی

حمیداوی تصریح کرد: مرادمند پیشنهاد ۱۲میلیاردی دارد، چرا در فدراسیون قانونی نمی‌گذارید. بازیکن با ما قرارداد دارد اما سرتمرین حاضر نمی‌شود؛ چرا که پیشنهاد قرارداد میلیاردی از تیم‌های پایتخت دارد. اگر بازیکنی را بتوانیم می‌فروشیم. فوتبال یک صنعت است. مرادمند را فروختیم که فرشاد فرجی بتواند بازی کند. ما نگاهمان به آینده است باید به جوانان میدان دهیم.

مالک باشگاه شهر خودرو تصریح کرد: در مقابل تیم‌های دولتی کمر ما را شکستند. سه باشگاه تراکتور، نساجی و شهرخودرو از جیب شخصی هزینه می‌کنند، چگونه بازیکنان را در مقابل پیشنهادهای میلیاردی بگیریم. خواهشم این است این مطالبات را از وزارت و فدراسیون بخواهید، چرا تیم‌های دولتی پایتخت ۱۲میلیارد پیشنهاد به بازیکنان ما می‌دهند؟

*قرار نبود مسئولیت بازی‌ها در آسیا را بپذیرم

سید مهدی رحمتی نیز در این نشست گفت: خوشحالم که دومین سال پیاپی در مشهد حضور داشتم، ولی امسال نوع حضورم متفاوت است. از مالک باشگاه تشکر می‌کنم که این فرصت را به من دادند تا مربیگری را در مشهد آغاز کنم.

وی افزود: مهدی رحمتی را می‌شناسید یا حرفی نمی‌زند یا حقیقت را می‌گوید. من یک سال فوتبالی خوب را داشتم درست است مصاحبه نکردم چون همه چیز خوب پیش می‌رفت و لزومی نداشت صحبت کنم. علاقه‌ای ندارم صحبت کلیشه‌ای کنم. دوست دارم وقتی حرف می‌زنم که مشکلی حل شود. تمام تمرکزم این بود که برای تیم شهر خودرو مثمرثمر باشم.

سرمربی تیم شهرخودرو تصریح کرد: هیچ‌کس فکر نمی‌کرد آخرین سال فوتبالی‌ام باشد، اما شرایط زانویم طوری پیش‌رفت که این اتفاق بیفتد.کرونا برای همه بد بود اما برای من خوب بود؛ چرا که پیش از کرونا دیگر نمی‌توانستم راه بروم. هشت کورتن تزریق کردم تا بتوانم بازی کنم.

رحمتی ادامه داد: پیشنهاد سرمربیگری شهر خودرو پیشنهاد خوبی بود چرا که تیمی  لیگ برتری بود که نتیجه خوبی گرفته و بازیکنان خوبی دارد، به همین خاطر پذیرفتم .من از همه مشکلات تیم اطلاع داشتم و آن را زیر نظر داشتم.

وی تأکید کرد: همیشه سیبل بودم و نخستین نفر عذرخواهی کردم. قرار بود آقای کوزین مسئولیت تیم را برعهده بگیرند. چند مرتبه تصویری صحبت کردیم و بنا به کرونا و تهیه بلیت قرار شد به قطر بیایند، اما نیامدند. در ابتدا مشکلی که داشتیم مدرک مربیگری بود که همه رفع شد. قرار نبود مسئولیت بازی‌های آسیایی را بپذیرم اما شانه خالی نکردم با چهار تیم در سطح‌های مختلف در آسیا بازی کردیم.

وی ادامه داد: بازیکنان من با تمام وجود برای این تیم زحمت کشیدند دوست داشتم به جای انتقاد از این تیم به این مسائل بپردازند که در چهار پست فقط یک جایگزین داشتیم که باید در این چهار پست بازی می‌کرد.

*چارچوب‌های کاری رحمتی

وی تأکید کرد: از نظم و انضباط تیم کوتاه نمی‌آیم، دومین نکته صداقت است؛ چرا که خودم دروغ نمی‌گویم توقع دروغ شنیدن ندارم. سومین مورد احترام متقابل و نکته چهارم شایسته‌سالاری است. هرکس بهتر بازی کند فرصت بیشتری برای بازی خواهد داشت.

رحمتی ادامه داد: من یک برنامه سه ساله خدمت مالک باشگاه ارائه دادم اما اینکه قول دهم سال سوم قهرمان شویم درست نیست، اما تمام تلاشمان را خواهیم کرد و شما خواهید دید که ما از این تیم هیچ تلاش را دریغ نمی‌کنیم.

وی با بیان اینکه همیشه کارهای سخت را راحت تر انجام دادم و ترسی ندارم که جای پای گل‌محمدی گذاشتم، در مورد اردوی تیم گفت: چون بازیکن جدید به تیم اضافه شده و نیاز است که به هماهنگی برسند تلاش داریم بازی دوستانه انجام دهیم در تهران چند بازی دوستانه در اردوی۱۲روزه در نظر گرفتیم تا تیم را کامل داشته باشیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.