رییس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: هر سال منابع زیادی در دهه پایانی صفر برای استقبال از زائران پیاده در مشهد هزینه می‌شد که چه خوب است امسال این منابع برای حذف جریان کارتن‌خوابی و معتادان متجاهر و در مناطق حاشیه شهر هزینه شود.

هزینه‌های دهه پایانی ماه صفر برای حذف کارتن‌خوابی در مشهد هزینه شود

به گزارش قدس آنلاین،  محمد رضا حیدری امروز در صد و هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد افزود: امسال با توجه به شرایط کرونایی، پیاده‌روی بزرگ اربعین و همچنین پیاده‌روی مراسم دهه پایان صفر برگزار نمی‌شود و باید امسال در شهر امام رضا (ع) امسال این اعتبارات صرف خدمت در مناطق محروم شهر مشهد  شود و مدیریت شهری نیز در این راستا تلاش خواهد کرد.

وی در ادامه با اشاره به پیش رو بودن روز جهانی کودک ادامه داد: کودکان برای رشد و بالندگی نیازها و حقوقی دارند که باید از سوی خانواده و جامعه به رسمیت شناخته شود.
حیدری افزود: جامعه‌ای که به نیازهای کودکان بی توجه باشد نمی تواند مسیر توسعه را طی کند و امیدواریم بتوانبم مشهد را به شهر دوستدار کودک تبدیل کنیم.
حدود یک سوم از جمعیت سه و نیم میلیون نفری مشهد در ۶۶ پهنه مناطق حاشیه شهر مشهد سکونت دارند. همچنین بر اساس آمارهای موجود حدود ۶ هزار معتاد متجاهر در کلانشهر سه و نیم میلیون نفری مشهد وجود دارند.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.