همزمان با ایام اربعین حسینی، مراسم سوگواری دهه پایانی ماه صفر توسط هیئت خادمیاران نوجوان رضوی در بارگاه منور امام هشتم(ع) برگزار می‌شود.

مراسم عزاداری هیئت خادمیاران نوجوان رضوی در حرم مطهر حضرت رضا(ع)

به گزارش قدس آنلاین،  اولین برنامه خادمیاران نوجوان رضوی در سال تحصیلی جدید با عنوان هیئت خادمیاران نوجوان رضوی در ۱۰ روز پایانی ماه صفر در بارگاه منور ثامن الحجج(ع) برگزار خواهد شد.
این ویژه‌ برنامه که با مشارکت بنیاد فرهنگی رضوی و معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی تدارک دیده شده، با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در روزهای ۱۶، ۱۷ و ۱۸ مهر از ساعت ۱۵ تا ۱۷ ویژه خادمیاران پسر در محل ایوان مقصوره مسجد گوهرشاد و از تاریخ ۱۷ تا ۱۹ مهر ویژه دختران خادمیار از ساعت ۱۵ تا ۱۶:۳۰ در مدرسه خیرات خان حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.
در این مراسم معنوی، برنامه هایی از جمله دکلمه‌خوانی، مرثیه سرایی، روضه خوانی گنجانده شده که وظیفه اجرای بخش‌های مختلف برنامه برعهده خادمیاران نوجوان گذاشته شده است.
هر روز برگزاری مراسم برعهده یکی از واحدهای آموزشی است و بخشی از ۱۰ روز مراسم تدارک دیده شده تا شام شهادت امام رضا(ع) با اجرای مشترک مدارس امام رضا(ع)، بسیج دانش‌آموزی و اتحادیه انجمن‌های اسلامی مشهد برگزار خواهد شد.

منبع: آستان نیوز

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.