مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری شهرداری مشهد از آمادگی این سازمان برای اختصاص سهمیه سوخت به ناوگان باری خبر داد.

رانندگان خودروهای باری مشهد  برای دریافت سهمیه سوخت اقدام کنند

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد ، علی باخرد با اعلام این خبر گفت: با راه‌اندازی سامانه جامع مدیریت حمل و نقل بار درون شهری از اردیبهشت‌ماه سال جاری، شرکت‌های باربری می‌توانند با دریافت پروانه اشتغال و پروانه فعالیت، فرایند دریافت سهمیه سوخت قابل دریافت طبق ضوابط را طی کنند.

وی افزود: با بهره‌گیری از سامانه مذکور که با مشارکت سازمان فاوای شهرداری مشهد راه‌اندازی شده‌است، اطلاعات لازم در خصوص عملکرد خودروهای باری درون‌شهری، تجمیع و سازماندهی می‌شود و پس از ارائه به سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، در اختیار ستاد سوخت قرار می‌گیرد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار درون شهری شهرداری مشهد با اشاره به بهینه‌سازی فرایند اختصاص سهمیه سوخت به خودروهای باری از این طریق افزود: این فرایند باعث کاهش مراجعه حضوری به سازمان و افزایش سرعت پاسخ به درخواست‌ها شده است.

باخرد با تأکید بر مدیریت دقیق و جامع بر اختصاص سوخت به خودروهای باری گفت: با توجه به میزان بالای سوخت اختصاص‌یافته به این دسته از خودروها، با بکارگیری فرایندهای پیشبینی شده، از سواستفاده‌های احتمالی جلوگیری شده است.

وی تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون، با استفاده از سامانه جامع مدیریت حمل و نقل بار درون شهری مشهد، ۱۱هزارو۲۵۵ پروانه اشتغال، فعالیت و بهره برداری صادر شده است. همچنین بیش از ۱۴ هزارو۲۹۴ مجوز زمانی و مکانی مدت‌دار و موردی به متقاضیان ارائه شده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.