با هدف ایجاد شفافیت بیشتر برای شهروندان، اطلاعات مدیران شهرداری مشهد روی سامانه فاش قرار گرفت.

اطلاعات مدیران شهرداری مشهد فاش شد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از سازمان ارتباطات و فناوری اطلاعات شهرداری مشهد،  اطلاعاتی همچون موقعیت، وضعیت اشتغال، تاریخ استخدام، محل خدمت، مدرک و رشته تحصیلی و میزان سابقه در سازمان از جمله اطلاعاتی است که به تازگی پیرامون مدیران شهرداری در سامانه فاش قرار گرفته است.
این اقدام در ادامه مسیر شفاف ‌سازی فضای مدیریت شهری و دسترسی عموم شهروندان به فعل ‌وانفعالات، فرایندها و اطلاعات مربوط به شهرداری مشهد انجام شده است که از طریق سامانه فاش به نشانی اینترنتی fash.mashhad.ir قابل مشاهده است.
آخرین بروزرسانی سامانه فاش نیز ارائه اطلاعات مدیران شهرداری بوده است که شامل حوزه شهردار، معاونت‌ها و سازمان‌های مختلف است. پیش از این نیز مستنداتی در زمینه پرونده‌های شهرسازی، بودجه، برنامه عملیاتی، پروژه‌های عمرانی و پیمانکاران روی این سامانه قرار گرفته بود. همچنین اطلاعات قابل توجه دیگری در خصوص قراردادها، مأموریت‌های خارجی و تفاهم‌ نامه‌های ورزشی شهرداری مشهد از طریق سامانه فاش ارائه شده است.
در بخش‌های دیگری از این سامانه گزارش عملکرد کمیسیون حمایت و تشویق اعلام‌ کنندگان مفاسد اداری شهرداری مشهد قابل مشاهده است و قسمتی نیز برای ثبت شکایات مردمی و رسیدگی به آنها پیش‌بینی شده است تا شهروندان از این طریق بتوانند مسائل و مشکلات خود را در ارتباط با مدیریت شهری، مطرح و پیگیری کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.