بجنورد- همزمان با آیین بهره برداری از ۶۹۴۱ واحد مسکونی محرومین و ۵۷۷۵ طرح اشتغال نیازمندان کشور که به صورت ویدئو کنفرانس با رییس جمهور برگزارشد، ۱۴۲۷ واحد مسکونی به مددجویان خراسان شمالی واگذار شد.

۱۴۲۷ واحد مسکونی به مددجویان خراسان شمالی واگذار شد
به گزارش خبرنگار قدس آنلاین؛ رییس کمیته امداد کشور عصر دوشنبه در این آیین که در روستای عزیزآباد شهرستان مانه و سملقان برگزار شد، گفت: در مجموع ۶هزار و ۹۴۱ واحد مسکن مددجویی و ۵ هزار و ۷۷۵ طرح اشتغال در کشور به بهره برداری رسید.
سیدمرتضی بختیاری افزود: از تعداد طرح های اشتغال در کشور ۵۶۴ طرح اشتغال و هزار و ۴۲۷ واحد مسکونی سهم خراسان شمالی است.
وی مجموع اعتبارات مسکن افتتاحی را ۵۰۵ میلیارد تومان و اعتبارات مسکن استانی را ۱۰۵ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: برای طرح های اشتغال افتتاحی نیز ۳۳۹ میلیارد تومان از محل منابع قرض الحسنه بانک ها و منابع داخلی کمیته امداد هزینه شده است.
استاندار خراسان شمالی نیز در حاشیه آیین بهره برداری از ۶۹۴۱ واحد مسکونی و ۵۷۷۵ طرح اشتغال در کشور  گفت: باتوجه به اینکه ۴۴ درصد جمعیت استان در روستاها مستقر است لذا سمت و سوی توسعه و آبادانی استان باید از روستاها و عشایر آغاز شود.
محمد علی شجاعی افزود:از سال گذشته که ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی در قالب طرح های مختلف را در دستور کار داشتیم تا کنون ۹ هزار واحد آن به بهره برداری رسیده است.

مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی نیز از پیگیری احداث ۵ هزار واحد مسکونی جدید در خراسان شمالی خبر داد.

مجید الهی راد  با اشاره به تفاهم نامه سه جانبه برای ساخت مسکن و تهیه جهیزیه مددجویان ادامه داد: طی این تفاهم نامه ۵ هزار واحد مسکونی و ۳ هزار نیروگاه خورشیدی برای مددجویان پیش بینی شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.