ایلام- مدیرکل استاندارد استان ایلام گفت: ۱۷ شرکت دانش بنیان دارای تایید صلاحیت از معاونت عملی و فناوری ریاست جمهوری با اداره کل استاندار استان ایلام همکاری دارند.

۱۷شرکت دانش بنیان با استاندارد ایلام همکاری دارند

به گزارش قدس آنلاین،مهناز همتی در بازدید از دفترسرپرستی روزنامه  قدس در استان ایلام با بیان اینکه اداره کل استاندارد از نقدهای منصفانه و سازنده که مروج استاندارد سازی در صنعت و صنوف استان باشد، استقبال و حمایت می کند، اظهار داشت: نقدهای سازنده در پیشبرد اهداف سازمان ملی استاندارد موثر و راهگشاست.

وی با تبریک هفته استاندارد به نامگذاری هر یک از روزهای این هفته به تناسب استانداردسازی صنعت و صنوف اشاره کرد و افزود: شعار اصلی این هفته حفاظت از زمین با استانداردها می باشد.

همتی با بیان اینکه در شورای اداری که در هفته استاندارد و در استانداری ایلام برگزار خواهد شد، موضوعاتی همچون معاینه فنی خودرو ها، موتورخانه ها و ایمنی موتورسیکلت و آلودگی ماشین آلات و پسماندهای محیط زیست ارائه و مطرح می گردد، بیان داشت: ارائه گزارش کامل عملکرد این اداره کل و معرفی واحد نمونه ای که آیتم های استاندارد را رعایت کرده باشد، از دیگر برنامه های شورای اداری استاندارد در هفته آینده می باشد.

وی درپایان نقش رسانه ها در امر فرهنگ سازی و پیشبرد اهداف سازمان ملی استاندارد را بسیار مهم، موثر و قابل تقدیر ارزیابی کرد و یادآور شد: با تقویت و ایجاد زیرساخت های لازم برای تعامل و انعکاس اخبار اداره کل استاندارد استان ایلام، بخش عمده ای از مشکلات این بخش مرتفع می گردد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.